• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نجات 6 نفر از میان شعله های  آتش و دود در یک ساختمان 4 طبقه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نجات 6 نفر از میان شعله های آتش و دود در یک ساختمان 4 طبقه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، زمانی که دود شدیدی از ساختمان به طبقات فوقانی نفوذ کرد، ساکنان محبوس مانده در طبقات با سامانه 125 تماس گرفته و از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه پس از دریافت خبر این حادثه در ساعت 8:52 دقیقه امروز به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه 2 را به همراه نردبان 32 متری روانه ی خیابان دانش جنب ساختمان الماس غرب کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از پرویز نیکنام افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک ساختمان چهار طبقه به دلیل نا معلومی دچار حریق شده و دود غلیظی از در و پنجره های آن خارج می شد و ساکنان طبقات بالایی در داخل ساختمان محبوس مانده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن کردن محل، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با کشیدن لوله ی آبدهی وارد ساختمان شده و خود را به کانون حریق که در راهرو این ساختمان بود رسانده و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان نیز برای جستجو وارد ساختمان شده و 6 نفر از ساکنان که دونفر از آنان مرد و چهار نفر زن بودند، را نجات داده و به بیرون از ساختمان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی توانستند این آتش سوزی را مهار کنند و پس از انجام عملیات لکه گیری، تخلیه دود و ارائه توصیه های ایمنی به کار خود پایان دادن

Print
225 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان