• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نرخ کرایه تاكسى هاى شهرى اروميه براى مسير های مستقيم 1500 تومان تعيین شد/ تماس با سامانه 137 در صورت بروز تخلف
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نرخ کرایه تاكسى هاى شهرى اروميه براى مسير های مستقيم 1500 تومان تعيین شد/ تماس با سامانه 137 در صورت بروز تخلف

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فخرالدین معصوم زاده بیان کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی ، 35 درصد با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری شهرستان ارومیه افزایش یافت و از 18 اردیبهشت امسال طبق مصوبه در سطح شهر قابلیت اجرا پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه؛ عنوان کرد: اگرچه نرخ کرایه تاکسی به صورت میانگین 35 درصد افزایش یافته است اما این افزایش در مسیرهای مستقیم شهری فقط 25 درصد بوده  و افزایش 35 درصدی شامل سایر مسیرها  و شهرک های اقماری  است.

معصوم زاده گفت:  نرخ تاكسى هاى شهرى در مسير های مستقيم جهت رند شدن قیمت با افزایش 25 درصدی،  1500 تومان تعيین شده و  نرخ سایر مسیرها و شهرک های اقماری بر اساس بعد مسافت همان  35 درصد افزایش است.

به گفته وی در حال حاضر دفترچه نرخ کرایه های ناوگان حمل و نقل عمومی در دست رانندگان ناوگان قرار گرفته و هم چنین جهت اطلاع شهروندان  این دفترچه در سایت سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه بارگذاری شده و بزودی نیز از طریق بیلبردهای شهری  اطلاع رسانی می شود.

معاون سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  اگر رانندگان به غیر از نرخ های مصوب ، مبلغی اضافی از مسافران اخذ کنند مسافران می توانند با تماس با شماره 137 شهرداری و یا شماره 32331910 این افزایش خودسرانه را گزارش دهند.

Print
343 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان