• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نرم افزار امورقراردادهای شهرداری راه اندازی شد/ اهمیت شفاف سازی و یکپارچه سازی دیتا از سوی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نرم افزار امورقراردادهای شهرداری راه اندازی شد/ اهمیت شفاف سازی و یکپارچه سازی دیتا از سوی شهرداری ارومیه

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ، یاسر اسدپور با اشاره به ضرورت تحقق اهداف و سیاست های شهر هوشمند اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توسعه نرم افزار ها وخدمات الکترونیک، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه نسبت به راه اندازی نرم افزار امور قراردادها اقدام کرد.
وی افزود: از این پس تمامی امور مربوط به قراردادها بصورت الکترونیکی و با حذف کاغذ در مجموعه شهرداری بصورت یکپارجه صورت گیرد و گام بزرگی در راستای شفاف سازی و یکپارچه سازی دیتا در این مجموعه است..
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: این سازمان با همکاری امور قراردادهای شهرداری،  سامانه جامع و یکپارچه امور قراردادها و پیمانها را با هدف ساماندهی مراحل ثبت و مستندسازی ، راه اندازی و به مجموعه مدیریت شهری شهرداری ارومیه ارائه کرده است.
اسدپور ادامه داد: علیرغم حجم بالا و تنوع قراردادها در مجموعه شهرداری در حال حاضر کلیه قراردادها از این سامانه ثبت و مدیریت می شود.
وی  همچنین درخصوص دستاوردهای نرم امور قراردادها تصریح کرد: یکپارچگی درتدوین قراردادها، کنترل خودکار اعتبارات ، مدیریت تعهدات قراردادها ، ایجاد بانک اطلاعات جامع پیمانکاران ، رعایت الزامات نظام برنامه‌ریزی و مالی در تدوین قرارداد، مدیریت یکپارچه و لحظه‌ای قرارداد در مجموعه شهرداری و گزارشات تحلیلی یکپارچه جز مهم‌ترین دستاوردهای این نرم افزار است.

Print
298 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان