• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست شورای معاونین شهرداری با حضور شهردار ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست شورای معاونین شهرداری با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ نشست شورای معاونین شهرداری با حضور دکتر حسین مهدی زاده، شهردار و سایر اعضا این شورا تشکیل و در خصوص مسائل مختلف مدیریت شهری گفت و گو و  تبادل نظر شد.

در این نشست از شورای معاونین؛ نادر کاظمی، مدیر حراست شهرداری ارومیه به نگاه ویژه به ساماندهی سد معبر در هسته مرکزی شهر تاکید کرد.

وی در ادامه از توجه ویژه به صیانت از اموال، اجرای بخشنامه های مربوط به تصدی پست های حساس و کلیدی و سامانه ستاد سخن گفت.

حسین اشرفی، مشاور شهردار ارومیه در امور اقتصادی بر مقوله هم افزایی جهت افزایش درآمدها تاکید کرد.

تقی ابراهیمی، رئیس اداره درآمدهای عمومی شهرداری ارومیه در ادامه این نشست با ارایه گزارش بیان کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون، در حدود  85 درصد  از بودجه 120 میلیارد تومانی اداره درآمدهای عمومی تحقق یافته است.

وی با اشاره به درآمدهای حاصله از عوارض خودرو و عوارض کسب و پیشه، بیان کرد:  در حوزه درآمدهای حاصله از عوارض خودرو و کسب و پیشه به ترتیب  ۲۵ درصد و ۱۷درصد  بیشتر از بودجه پیشنهادی امسال، درآمد کسب شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه سیستم های اخذ عوارض شهرداری در محل فرهنگسراها و مناطق ۵گانه شهرداری با هدف افزایش درآمد استقرار یابد،  اظهار کرد: جهت سهولت دسترسی شهروندان، سیستم های اخذ عوارض شهرداری در محل فرهنگسراها و مناطق ۵گانه استقرار یابد چرا که این مهم باعث مشارکت بیشتر شهروندان، افزایش درآمدهای شهرداری، کاهش ترافیک و آلودگی هوا می شود.

وی با اشاره با ساختار اداری اداره درآمدهای عمومی شهرداری  گفت:  اصلاح ساختار اداری و اجرای تمام وظایف تعریف شده  منجر به افزایش درآمدها می شود.

رئیس اداره درآمدهای عمومی شهرداری ارومیه با بیان این که درآمدهای متکی به روش سنتی به تنهایی جوابگو هزینه اداره کرد شهر نیست، اظهار کرد:  باید به دنبال راهکارهای کسب درآمد پایدار شهری و گذر از درآمدهای ناپایدار باشیم.

گفتنی است؛  در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه گزارشاتی از سوی مدیران مناطق 5 گانه شهرداری در خصوص  درآمدهای منطقه به اعضا در نشست ارایه شد.

Print
214 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان