• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نشست کار گروه ارتقای خدمات شهری به ریاست شهردار ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نشست کار گروه ارتقای خدمات شهری به ریاست شهردار ارومیه برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه با جمع بندی مشکلات مطرح شده , بیان کرد: نباید در وضعیت موجود ماند و باید با استفاده از خرد جمعی برای حل مشکلات بهترین راه کار ممکن را انتخاب کرد.

مجید آقازاده با اشاره به اینکه "همه باید برای یک هدف کار کنیم و آن رضایت مندی مردم است" ادامه داد: هنر نیست که همه از مشکلات سخن بگوییم , به پای کار آمدن و ارائه راه حل و ایده های ناب می تواند رفع کننده مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه کارشناسان حوزه خدمات شهری نباید راکد بمانند و از ظرفیت فکری و تخصص آنها به نحو احسن باید استفاده کرد , افزود: هستند نفراتی از پاکبانان , نیروهای آتش نشانی و فضای سبز که از ظرفیت بالایی برای ارائه پیشنهادات برخوردارند و لازم میدانم با شناسایی آن نفرات از تجربیاتشان به نحو شایسته استفاده کرد.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری باید به صورت منسجم عمل کند، تصریح کرد: به استقلال مناطق تاکید دارم و جز اولویتهایم است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده , راهکارهای لازم و مناسب برای حل مشکلات را در دستور کار قرار داد و مقرر شد طی جلسات آینده نتایج  اقدامات بررسی و پیشرفت کار در راستای حل مشکلات و رفع موانع مورد ارزیابی قرار گیرد.

Print
324 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان