• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نصب ۲۹۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در معابر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نصب ۲۹۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی در معابر ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  بهنام بشارت افزود: از آغاز سال جاری تاکنون ۲۹۰۰ عدد تجهیزات ترافیکی  و ۱۰۸۰ عدد اصلاح تجهیزات ترافیکی در  معابرارومیه توسط سازمان  نصب و اصلاح شده است.
وی با اشاره به اینکه سرعت گیرها با علایم هشدار و رنگ آمیزی باید مشخص باشند، تصریح کرد: در سال جاری ۶۵ متر مربع از سرعت گیرهای ارومیه رنگ آمیزی و در ۴۹۵ کیلومتر از معابر شهر عملیات خط کشی  اجرا  شده است.
بشارت با اشاره به اینکه راهکارهای جدیدی به غیر از ایجاد سرعت گیر از جمله نصب دوربین و اصلاح هندسی و پل عابر پیاده در شهرهای مختلف در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در هشت معبر ارومیه اصلاح هندسی صورت گرفته  و فاز اول نصب دوربین های سرعت سنج و ثبت تخلف در چهار نقطه از رینگ میانی ارومیه شروع شده است.
رئیس سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ایجاد سرعت گیر در برخی موارد خود باعث ایجاد ترافیک می شود و سیاست کلی سازمان ایجاد سرعت گیر های جدید نیست، یاد آور شد: در سال گذشته تنها ۷۰ مورد سرعت گیر در ارومیه ایجاد شده و در مکان هایی که لازم بود یک تابلو هشدار یا علائم کاهش سرعت نصب شد.
وی با تاکید بر اینکه پنج مرکز معاینه فنی خودرو های سبک و سنگین در ارومیه فعالیت دارند، اظهار کرد: در سال جاری  تعداد ۳۸۳۹۵ برگه معاینه فنی برای خودرو های سبک و سنگین صادر شده است.
بشارت ادامه داد: ارتقای فرهنگ ترافیکی و اصلاح رفتار های ترافیکی  مشارکت تمامی شهروندان و متولیان امر را می طلبد و سازمان عملیات مختلف ترافیکی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک با هدف بهبود امر عبور و مرور در شهر، جابجایی ایمن، به صرفه، سریع و راحت را در حال اجرا دارد.

Print
355 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان