• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نوسازی بافت ناکارآمد حاشیه شهر نیاز به جذب سرمایه گذار دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نوسازی بافت ناکارآمد حاشیه شهر نیاز به جذب سرمایه گذار دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، «سیدهادی ذاکر» با بیان اینکه شیوه نامه ای برای چگونگی جذب و همکاری با سرمایه گذاران تنظیم و به تمام شهرداران کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: بر اساس این شیوه نامه در شورای اسلامی شهر تصمیم گیری شده و در مورد رعایت شیوه نامه و چگونگی جذب سرمایه گذاری به شهردارارومیه تفویض می شود.

وی افزود: نحوه سرمایه گذاری ابتدا در کمیسیون بررسی و بعد به کمیسیون عالی سرمایه گذاری به ریاست شهردار ارجاع داده شده و بعد از طی شدن این مراحل با رعایت مفاد شیوه نامه ای، شهردار با سرمایه گذار داخلی و خارجی وارد مذاکره می شود.

ذاکر با بیان اینکه اکنون به تکامل رساندن شیوه نامه در کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی ارومیه مورد بحث است، گفت: با به تکامل رسیدن شیوه نامه با کمک کارشناسان خبره جرقه های ریل گذاری در امر سیستماتیک سرمایه گذاری به صورت تئوری زده خواهد شد.

وی با بیان اینکه بدون حضور سرمایه گذاران بسیاری از پروژه ها در شهر اجرا نخواهد شد، گفت: ما نیازمند به حضور بیشتر سرمایه گذار خارجی و داخلی در شهر ارومیه هستیم تا با حضور این سرمایه گذاران بتوانیم بخش بزرگی از رکود اقتصادی 20 ساله شهر ارومیه را جبران کنیم.

 

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر ریل گذاری در شهر ارومیه برای سرمایه گذاری انجام گرفته است، بیان کرد: مطالعات اجرای ترموای برقی در خیابان امام خمینی (ره) و ساخت شهربازی مدرن ، پروژه تجاری و خدماتی رزت در خیابان سعدی 2و همچنین پروژه بزرگ تجاری و تولید لباس های اسلامی اروم تکبیر فتح در خیابان فرهنگیان ، هایپر مارکتینگ خیابان طریقت و تقاطع غیرهم سطح سرو از پروژه هایی است که سرمایه گذاران در آن مشارکت دارند.

وی با اشاره به تعداد پروژه های شهری اولویت دار نیازمند به حضور سرمایه گذران، بیان کرد: ترموای برقی خیابان امام خمینی (ره)،نوسازی بافت های فرسوده هسته مرکزی و بافت های آسیب پذیر حاشیه شهر، تقاطع غیر همسطح طبقاتی آذربایجان، پروژه میدان امام خمینی (ره)، رینگ دوم کمربندی شهر نیاز به جذب سرمایه گذار دارند.

ذاکر با تاکید بر اینکه از حضور سرمایه گذاران در ارومیه استقبال می شود، گفت: شهرداری ارومیه تسهیلاتی چون تخفیف در پروانه ساخت و زمین برای برای اجرای پروژه به سرمایه گذار ارائه می دهد تا سرمایه گذاران با آسودگی و امنیت کامل در شهر سرمایه گذاری کنند.

Print
896 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان