• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نیروهای عملیاتی خدمات شهری در آماده باش کامل قرار دارند/ اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداری
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نیروهای عملیاتی خدمات شهری در آماده باش کامل قرار دارند/ اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت بحران شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، امیر سحابی در رابطه با آغاز بارش ها و اقدامات شهرداری ارومیه گفت: تمامی نیروهای معاونت خدمات شهری در ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه ماشین آلات سازمانهای مدیریت پسماند،۵۰۰ نفر نیروی کارگری در قالب ۳۰۰ نفر نیروی پیمانکاری و ۲۰۰ نفرنیروی سازمان سیما، منظر و فضای سبز ،۳۰ خودروی سبک و سنگین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و ۲۱۰ نیرو در ۱۰ ایستگاه به صورت حضوری و آنکال و همچنین معاونت های خدمات شهری مناطق پنج گانه در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی که احتمال بارش سنگین برف در مناطقی از غرب و شمالغرب کشور را داده است و با اهداف پیشگیرانه در خدمت تمامی شهروندان هستیم تا خللی در رفاه و آسایش آنها وارد نشود.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: از همین رو ستاد مدیریت بحران شهرداری وضعیت قرمز اعلام کرده تا تمامی نیروها و پرسنل عملیاتی در محل کار خود حاضر و ماشین آلات برفروبی و نمک پاشی نیز آماده اعزام به محل های مورد نیاز باشند.

سحابی یادآور شد: با توجه به ضرورت حفظ فضای سبز شهری، از روز گذشته شرکت توزیع برق آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه و با هدف جلوگیری از قطع شبکه برق در هنگام بارش ها اقدام به رفع خطر از نقاطی می کنند که احتمال خلل در سیستم را دارد.

وی تصریح کرد: پاکبانان و سبزبانان شهرداری در کنار رانندگان ماشین آلات سنگین جز زحمتکش ترین نیروها در سطح تمامی دستگاهها هستند که در تمامی ایام سال و شبانه روزی و به ویژه در ایام بحرانی همانند بارش برف و یخبندان مجاهدانه ایثارگری می کنند و قدردان آنها هستیم.

Print
319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان