• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نیروهای عملیاتی خدمات شهری در آماده باش کامل قرار دارند/ کاهش استفاده از نمک در عملیات برف روبی معابر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نیروهای عملیاتی خدمات شهری در آماده باش کامل قرار دارند/ کاهش استفاده از نمک در عملیات برف روبی معابر

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ امیر سحابی بیان کرد:  برابر بر اعلام سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارش باران و برف و همچنین  کولاک برف و وزش باد گاها شدید از عصر روز پنج شنبه وضعیت (نارنجی) در سطح شهر  تعیین می شود.
وی افزود:  بر اساس این اعلامیه تمام نیروها و ماشین آلات مدیریت شهری ارومیه در آماده باش کامل هستند.
سحابی با اشاره به پیشگیری از گرفتگی معابر، عنوان کرد:  همه کانال های شهری و زیر گذرهای و روگذرهای سطح شهر پیوسته با هدف پیشگیری از گرفتگی معابر رصد و کنترل می شوند.
وی با بیان اینکه ماشین آلات شهرداری ارومیه در محل های تعیین شده جهت کنترل وضعیت و رفع مشکلات  مستقر می شوند، عنوان کرد:  تمام ماشین آلات شهرداری ارومیه با آماده باش کامل، عملیات بازگشایی معابر از برف را انجام خواهند داد.
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه با اعلام اینکه در بارش برف اخیر ترافیک باعت کند شدن عملیات برف روبی شد از شهروندان درخواست کرد از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کرده و در صورت تردد در سطح شهر وسایل نقیله خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی برف روبی در رینک اصلی و معابر شیب دار است، بیان کرد:  بعد از اتمام برف روبی این مناطق و معابر اصلی وفرعی به تدریج  در کوچه های شهری عملیات برف روبی  انجام می شود.
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه از شهروندان درخواست کرد که در زمان بارش ها یاریگر مدیریت شهری باشند از ریختن برف پشت بام در معابر عمومی، پیاده روها و خیابان ها که باعث سختی تردد در روزهای آتی به ویژه در شرایط یخبندان می شود پرهیز کرده و همچنین  نسبت به برف روبی پیاده روهای مقابل منازل و مغازه ها خود اقدام کنند.
وی با اشاره به پیشگیری از یخ زدگی معابر، عنوان کرد:  امسال سیاست کاری بر این معطوف شده که جهت پیشگیری از یخ زدگی معابر از نمک کمتر استفاده شود.
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت:  شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه 137 شهرداری در ارتباط باشند.

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان