• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هدف  اصلی از حضور تیم دسته یک ایجاد مسیر صحیح پیشرفت جوانان است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هدف اصلی از حضور تیم دسته یک ایجاد مسیر صحیح پیشرفت جوانان است

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  پیمان رضایی،  مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مراسم معارفه سرمربی و کادر فنی تیم والیبال شهرداری جوان در لیگ دسته یک کشور بیان کرد:  امروز برای تیم شهرداری جوان سعی کردیم در کادر فنی تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی استفاده کنیم تا در کنار مربیان بزرگ، مربیان جوان و با انگیزه‌مان نیز با تجربه اندوزی در مسیر پیشرفت و آینده مربیگری والیبال ارومیه گام بردارند.

وی تصریح کرد: تمامی مربیان و اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کاملا بومی خواهد بود.

رضایی  با اشاره به برنامه ریزی یکساله و مدون این تیم افزود: هدف اصلی باشگاه پشتوانه سازی برای تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر و ایجاد مسیر صحیح برای پیشرفت نوجوانان و جوانان استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه است.

وی  افزود: نظم و انضباط فنی و اخلاقی یکی از مهمترین اصول در تیم شهرداری جوان در طول رقابتهای لیگ دسته یک والیبال کشور خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات تیم شهرداری جوان و برنامه‌های این تیم به صورت مستمر و حتی بعد از اتمام لیگ دسته یک ادامه دار خواهد بود تا بتوانیم گام مثبتی در مسیر پیشرفت نوجوانان و جوانان این شهر برداریم و زمینه ساز حضور بیشتر بازیکنان این شهر در تیم ملی والیبال کشور باشیم.

Print
294 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان