• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هر خانه یک شهرداری با سامانه ارومیه من تحقق یافت/ همگام و همراه با شهرداری هوشمند با راه اندازی پروفایل جامع شهروندی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هر خانه یک شهرداری با سامانه ارومیه من تحقق یافت/ همگام و همراه با شهرداری هوشمند با راه اندازی پروفایل جامع شهروندی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ یاسر اسد پور در نشست شورای معاونین شهرداری با ارایه گزارش عملکرد در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات به راه اندازی میزخدمات الکترونیک در شهرداری اشاره و بیان کرد:  میز خدمات الکترونیک با رویکرد یکپارچگی در ارایه خدمات اداری و شهروندی راه اندازی شد .
وی ارسال الکترونیکی نامه به شهرداری، خدمات شهرسازی، اپلیکیشن های شهروندی، سامانه پرداخت عوارض، سامانه جامع 137،  نقشه جامع گردشگری، خدمات غیر حضوری، سامانه مصوبات شورای شهر و پروفایل شهروندی ارومیه من را از جمله خدمات گنجانده شده در متن میز خدمات الکترونیک برشمرد .
اسدپور با بیان این که هر خانه یک شهرداری با سامانه ارومیه من به آدرس my.urmia .ir   تحقق یافت، عنوان کرد:  خدماتی چون خدمات آرمستان، عوارض خودرو، پارک حاشیه ای، استعداد یابی والیبال، شهرسازی و شورای اسلامی از طریق این سامانه قابل دریافت است.
وی با اشاره به راه اندازی پروفایل جامع شهروندی، اظهار کرد:  پروفایل جامع شهروندی، مبانی تمامی مکاتبات، درخواست ها و ارتباطات شهروندان با شهرداری هوشمند ارومیه خواهد بود .
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات  شهرداری ارومیه گفت:  با راه اندازی پروفایل جامع شهروندی تمامی شهروندان می توانند با دریافت یک کد کاربری اختصاصی بصورت 24 ساعته همگام و همراه شهرداری هوشمند ارومیه باشند.
وی به راه اندازی سامانه نقشه جامع گردشگری با ۱۶ لایه اصلی و ۳۲۰۰زیر لایه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  ۲ هزار شهروند سامانه نقشه جامع گردشگری  را جهت استفاده دانلود کرده اند.
اسدپور در ادامه راه اندازی و توسعه اپلیکیشن های شهرداری، راه اندازی سامانه 137، سامانه مشاهده مصوبات شورای اسلامی شهر، سامانه پرداخت عوارض خودرو، سامانه جستجوی متوفیان، راه اندازی خدمات غیر حضوری سازمان میادین، راه اندازی سامانه تورمجازی شهر، راه اندازی داشبورد مدیریت شهری bi و ایجاد زیر ساخت های لازم جهت سامانه شفافیت را از جمله پروژه اجرایی و در حال اجرای سازمان جهت برخورداری شهروندان از خدمات شهر هوشمند عنوان کرد.

Print
219 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان