• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هزار و 800 میلیارد تومان، بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال جاری / حتی یک متر هم در دوران مدیریتی جدید بفروش نرفته  است/ حقوق پرسنل بصورت مرتب پرداخت شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هزار و 800 میلیارد تومان، بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال جاری / حتی یک متر هم در دوران مدیریتی جدید بفروش نرفته است/ حقوق پرسنل بصورت مرتب پرداخت شده است

شهردار ارومیه در نشست خبری با اصحاب رسانه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد با ضمن تاسف و تسليت به خانواده فرياد، كودك چهار ساله اى كه در پى سقوط به كانال آب محله الواج جان خود را از دست داد، بیان کرد:  نقاط حادثه خيز سطح شهر اروميه در حال شناسايى ، بررسى و برطرف شدن است و به زودى گزارش كارى به مردم ارائه می شود.
وی بیان کرد:  در حال حاضر ۵٢٠٠ پرسنل در شهرداری ارومیه که ۴٨۶٠ نفر آن بصورت مستقیم و مابقی غیرمستقیم مشغول بکار است.
آقازاده ادامه داد:   ماهانه ۴۵ میلیارد تومان حقوق به پرسنل پرداخت می‌شود و در این دوره بصورت مرتب پرداخت شده و مطالبات گذشته هم تا حدود زیادی تسویه شده است.
وی با بیان این که مبلغ ۸۹۵ میلیارد تومان بدهی شهرداری است، اظهار کرد:  بیشترین آنها یعنی نزدیک ۲۰۷ میلیارد به تامین اجتماعی، ۲۸۰ میلیارد به بانک‌ها و ۱۹۶ میلیارد تومان به پیمانکاران است .
شهردار ارومیه افزود:  در سال جاری از ۸۰ میلیارد تومان جریمه شهرداری به تامین اجتماعی ۹میلیارد تومان از بدهی پرداخت شده  است.
وی ادامه داد: از ۲۵میلیارد تومان بدهی مالیاتی شهرداری به اداره مالیات و ۳۰ میلیارد تومان بدهی بانکی، مبالغی پرداخت خواهد شد.
آقازاده گفت:  شهرداری ارومیه هم در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هم مطالبات مالی دارد. 
وی عنوان کرد:  امسال بودجه مصوب شهرداری ارومیه هزار و 800 میلیارد تومان است.
شهردار ارومیه ابراز کرد: حتی یک متر هم در دوران مدیریتی جدید بفروش نرفته  است.
وی اظهار کرد:  مدیریت جدید شهرداری ارومیه مشارکتی و خرد جمعی و استفاده از توان همه متخصصین و نیروهای توانمند است.
 آقازاده گفت:  من شهردار و خادم مردمم و حق ندارم از بودجه عمومی و بیت المال و حقوق مردم به نفع خودم و خارج از شمول و قانون هزینه کنم.
وی  اظهار کرد:  پروژه های بدون قرار داد قابل توجهی در ارومیه شناسایی شده است که ۶ پروژه در حوزه کلانتری ها با بدهی ۴۴میلیارد تومان از جمله این پروژه ها هستند.
شهردار ارومیه با اشاره به مشکلات اتوبوس رانی ، عنوان کرد:   مطالبات و مشکلات اتوبوس رانی به سال ۹۰ برمی گردد و از سال های گذشته ۶۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مالی برای خرید ناوگان حمل و نقل ارومیه در نظر گرفته شده که متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده است.

به گفته وی در طرح تفصيلى اروميه شاهد اصلاح محدوديت هاىِ سطح اشغال و طبقات خواهيم بود  و محدوديت هاى طرح تفصيلى منجر به كاهش درآمدهاى شهردارى شده بود كه عدم مراجعه شهروندان را در پى داشت.
شهردار ارومیه ادامه داد:   در حاشیه شهر ارومیه نزدیک ۴ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان در سال جاری برای مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به جایگاه های سی ان جی، عنوان کرد:  جایگاه های سی ان جی ارومیه به دلیل مشکلات فنی از سال ۹۹ تعطیل بودند که با منعقد کردن قرار داد ۶ماهه این مشکل نیز حل شد.
شهردار ارومیه بیان کرد:  در ۴ ماهه نخست سال جاری برای حدود ۷۸ هزارو ۸۱۷ متر مربع زیر سازی ، ۹۳هزار متر مربع آسفالت، ۱۳هزار متر مربع پیاده رو، ۷۲۱۸ هزار متر مربع جدول گذاری، ۳۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

Print
228 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان