• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هفته اول لیگ برتر والیبال؛ شروع طوفاني شهرداري اروميه با برد مقابل سايپا البرز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هفته اول لیگ برتر والیبال؛ شروع طوفاني شهرداري اروميه با برد مقابل سايپا البرز

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، هفته اول رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام " زنده یاد حسین معدنی " در فصل 93 از هجدهم آبان ماه با انجام شش دیدار در شهرهای کرج، فارس،تهران، مشهد ،گنبد و زاهدان برگزار شدکه تیم والیبال شهرداری ارومیه در گروه دوم و دربازی  نخست خود به مصاف تيم سایپا البرز رفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر امسال در سالن انقلاب کرج میهمان تیم سایپا البرز بود که این دیدار از ساعت 17 با قضاوت حمید راهجردیان و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم و با نظارت غفار درخشنده آغاز شد که در نهایت تیم شهرداري اروميه در یک بازی بسیار زیبا توانست تیم سايپا البرزرا با نتیجه 3 بريك و با امتیاز های  25 بر 19 ،25 بر 17 ، 25 بر 19 شکست دهد  و تنها ست اول اين ديدار را با امتياز 25 بر 23 به حريف خود واگذار نمايد.تا یاران سيد عباسي شروعی طوفانی را در لیگ برتر امسال داشته باشند.

در این بازی جهانگیر سید عباسی  برای شروع بازی از ترکیب سعید معروف ،شهرام محمودی ، پویا فیاضی ، میلاد عبادی پور ، نيكولاي نيكولوف و ایرج میکائیل زاده(لیبرو) استفاده کرد و در تيم مقابل، کنکنستانتین میتف، جواد حسین آبادی،صابر جواهري، مجتبی شبان، امير حسن پور ومحمد فلاح (ليبرو) ياران تسکیل دهنده سايپا البرز بودند.

ست اول اين ديدار را نارنجي پوشان سايپا بسيار خوب شروع كردند طوري كه در اكثر پوئن هاي اين ست از تيم اروميه پيش بودند تا اينكه مزد برتري خود را گرفته و ست  نخست را با نتيجه 25 بر 23 پيروز شدند.

در ست دوم بازيكنان شهرداري اروميه به خود آمدند و كاملا بازي را در دست گرفتند و با  توپ گيري هاي عالي توانستند اين ست را با نتيجه 25 بر 19 به سود خود خاتمه دهند.

ست سوم اوج هنرنمايي بازيكنان شهرداري اروميه بود در اين ست توپ گيري و دفاع منسجم بازيكنان اروميه و همچنين آبشارهاي مهاجمين عاملي شد تا اين ست را تيم شهرداري اروميه با نتيجه 25 بر 17 قدرت خود را بر ميزبان خود ديكته نمايند.

ياران سيد عباسي كه دوست نداشتند بازي به ست پنجم كشيده شود اين ست را هم بي نقص شروع كرده و سوار بر بازي شدند.سعيد معروف بهترين پاسور جهان و كاپيتان تيم شهرداري اروميه توانست با سرويس هاي عالي عرصه را بر سايپا البرز تنگ تر نمايد و در ادامه هم هنرنمايي سعيد معروف در ارسال پاس و تغذيه مهاجمان، تيم شهرداري اروميه اين ست را هم با نتيجه 25 بر 19 مقابل سايپا البرز به برتري برسد.

Print
682 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان