• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

همکاری و تعامل بین دستگاهها و مردم رمز موفقیت شهر هوشمند/ شهروندان مراجعات خود را به روزهای پایانی سال نگه ندارند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

همکاری و تعامل بین دستگاهها و مردم رمز موفقیت شهر هوشمند/ شهروندان مراجعات خود را به روزهای پایانی سال نگه ندارند

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری توسط شهرداری ارومیه جهت رفاه و آسایش شهروندان تصریح کرد: برای پاسخگویی به استعلامات شهرسازی در مناطق یک و پنج نیازی به حضوری شهروندان نیست و علاوه بر این 88 خدمت غیرحضوری نیز در سایت khedmat.urmia.ir در دسترس است.

وی ضمن تأکید بر اینکه در حال توسعه خدمات غیرحضوری در سطح شهرداری هستیم، اظهار کرد: با دقت هرچه تمام شهرهای هوشمند پیشرو در جهان و همچنین سایر کلانشهرهای کشور مطالعه، ارزیابی و بررسی می کنیم و با تجمیع اطلاعات به کارگروه استانی تحویل خواهیم داد تا تمامی ادارات و دستگاهها با برنامه واحدی در این حوزه پیش بروند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه رمز موفقیت شهر هوشمند را همکاری و تعامل دستگاهها و مردم عنوان کرد و ادامه داد: باید مردم را ترغیب کنیم که از خدمات غیرحضوری استفاده کنند و خودمان نیز با توجه به این موضوع ایرادات احتمالی را رفع و ارتقاء خدمات را در برنامه قرار دهیم.

حسین دوستی یادآور شد: همه ساله در ایام پایانی سال شاهد افزایش محسوس مراجعات مردمی به شهرداری هستیم و با توجه به شیوع کرونا طی امسال و ضرورت حفظ سلامتی جامعه از شهروندان دعوت می کنیم تا حد امکان از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان همچنین می خواهیم چنانچه پرونده ای دارند و نیاز به مراجعه حضوری است از هم اکنون اقدام کرده و به چند روز پایانی امسال نگه ندارند تا شاهد رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوده و کمکی شایان به کاهش شیوع کرونا کنیم.

Print
275 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان