• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

والیبال ارومیه 3 - زاهدان 0
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

والیبال ارومیه 3 - زاهدان 0

به گزارش سایت باشگاه شهرداری ارومیه، هفته نخست مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام ولایت از ساعت 17 روز یکشنبه با برگزاری 5 دیدار آغاز شد که در یکی از این دیدارها، تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان تیم همنام زاهدانی خود بود.
دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری زاهدان با حضور حدود 5000 نفر تماشاگر در سالن غدیر ارومیه برگزار شد که در نهایت تیم شهرداری ارومیه 3 بر صفر و به ترتیب با امتیازهای 31 بر 29، 25 بر 18 و 25 بر 23 مهمان خود را شکست داد.
در ست نخست این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که در نهایت شاگردان ابراهیم وطن پرست توانستند با نتیجه 31 بر 29 حریف زاهدانی خود را شکست دهند تا ست اول این مسابقه را در برابر تماشاگران مثال زدنی این شهر به برتری برسند.
در ست های دوم و سوم اما تیم شهرداری ارومیه به مراتب راحت تر از ست نخست این دیدار بازی کرد تا در نهایت با یک پیروزی قاطع در برابر دیدگان هوادارانی خودی، تیم برتر این مسابقه لقب بگیرد.

سایت فدراسیون والیبال نیز «فرهاد پیروت پور» را به عنوان شاخص ترین بازیکن این انتخاب کرد.
خلیل یگانه مجد نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.
گفتنی است؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه 8 آبان ماه، برای صف آرایی در برابر متین به شهر ورامین خواهد رفت.






Print
888 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان