• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

واژگونی خودرو سمند یک مصدوم بر جای گذاشت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

واژگونی خودرو سمند یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 16:11دقیقه بعداز ظهر روز گذشته در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 را به محل حادثه واقع در خیابان شهید بهشتی نرسیده به نرسیده به پل قویون اعزام كرد.

 

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از داود معلم افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: یکدستگاه خودروی سواری سمند پس از برخورد با یک دستگاه خودروسواری جیلی از مسیراصلی خارج و بر روی سقف واژگون شده بود.

 

وی افزود: بر اثر این حادثه راننده خودروی سواری سمند که یک خانم حدوداً 35 ساله بود و از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده بود و در داخل آن محبوس مانده بود، كه قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری خارج کرده بودند و با هماهنگی آتش نشانان و درخواست یک دستگاه آمبولانس جهت انجام معاینات و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس گردید.

 

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با قطع سیستم برق خودرو و كشیدن نوار خطر اقدام به ایمن سازی محل کرده و سپس خودرو را به حالت اولیه درآوردند که با هماهنگی پلیس راهور حاضر در محل هر دو خودرو به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال یافت.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از شستشوی بنزین نشت کرده از خودرو سمند بر روی خیابان و ایمن سازی محل برای جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی به عملیات خود پایان دادند و به ایستگاه خود برگشتند.

Print
146 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان