• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ورودی های سطح شهر ارومیه در حال ساماندهی است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ورودی های سطح شهر ارومیه در حال ساماندهی است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اشاره به تعریض جاده چی چست بیان کرد: تعریض جاده چی چست تا سمت زندان مرکزی به اتمام رسیده است و مسیر دوم در مرحله خاکبرداری و تعریض است و روشنایی این مسیر نیز تا زندان انجام می یابد تا با انجام این اقدامات بخش عمده مشکلات شهروندان دراین مسیر رفع شود.

وی با اشاره به مطالبه جدی شهروندان درخصوص تامین روشنایی جاده شهید کلانتری، بیان کرد:  روشنایی این جاده با تامین اعتبار با هماهنگی لازم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فرمانداری انجام گرفت و با تخصیص سه میلیارد تومان اعتبار  به اداره برق آذربایجان غربی، عملیات تامین روشنایی آغاز و اکنون در مرحله نهایی بهره برداری است .

حضرت پور  با بیان اینکه ساماندهی ورودی های سطح شهر ارومیه در دست اجرا است، بیان کرد: ساماندهی ورودی های شهر چون جاده سلماس اتمام یافته است و بعد از تعریض  جاده چی چست ، جاده شهید کلانتری تا روستای قصور تعریض و پیاده رو سازی انجام  می شودو جاده اشنویه تا پیج  شهرک امیریه و ادامه آن  تا ایستگاه قطار تعریض می شود.

وی ادامه داد:  جاده بند تا دانشگاه صنعتی پیاده رو سازی می شود و جاده سرو تا دانشگاه فنی تعریض و پیاده رو سازی انجام می شود .

شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه کمربندی دوم شهر ارومیه در دست اجرا است،  بیان کرد:  در حدود دو ماه است که این پروژه در مرحله آزاد سازی با معارض ملکی کمی با روند تاخیر در اجرا روبرو است که این مهم از طریق دادستانی در حال رفع مشکل است که با رفع معارض مسیر باز می شود و روند عملیات اجرایی آغاز می شود تا این پروژه در موعد مقرر یعنی تا پایان سال جاری گشایش یابد.

وی با اشاره به گشایش تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، عنوان کرد:  اجرای پروژه  تقاطع غیر همسطح آذربایجان ازنظر منابع مالی با مشکل مواجه نیست اما خود پروژه زمان بر است بطوری که  طول هر عرشه900  متر است و زمان لازم برای استحکام بخشیدن به  عرشه 45 روز است.

شهردار ارومیه افزود:  پیمانکار تمام تلاش را دارد که تا 15 شهریور ماه قالب بندی و بتن ریزی به اتمام برسد و از نظر اجرای عملیات آسفالت و نورپردازی  شهرداری انجام دهد تا حداقل زمان  پروژه افتتاح شود تا شاهد کاهش ترافیک و روان سازی تردد درآن مسیر باشیم.

Print
300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان