• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

وظیفه حراست صیانت از پرسنل است/ ضرورت وصول چک های مانده در مناطق شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

وظیفه حراست صیانت از پرسنل است/ ضرورت وصول چک های مانده در مناطق شهرداری

مدیر حراست شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی در جلسه شورای اداری منطقه پنج شهرداری ارومیه اظهار کرد: پرداخت حقوق به پرسنل حاصل تلاش همکاران در مناطق شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مجموعه ای است که درآمد آن ارتباط مستقیم با مردم دارد و بودجه آن از این راه تأمین می شود، افزود: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت امور پرسنل و مدیران شهرداری در مناطق باشد.

مدیر حراست شهرداری ارومیه نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شهرداری عنوان کرد و گفت: وظیفه حراست حفظ حقوق بیت المال و اهداف نظام و همچنین صیانت از تک به تک پرسنل شهرداری است.

کاظمی یادآور شد: پرسنل و مدیران نیز باید توجه داشته باشند که در اجرای امور شهروندان نباید تعللی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: روند امور شهرداری همانند دو ماه گذشته در مسیر عادی خود قرار دارد و تمامی مجموعه های تابعه شهرداری باید مدنظر قرار دهند که تمامی دستورات صادره از سوی شهرداری مرکزی لازم الاجرا است و نظارت های دقیق در این راستا وجود دارد.

کاظمی تأکید کرد: مناطق شهرداری سریعاً باید به وصول مطالبات در پرونده های مختلف  اقدام کنند و تا پایان سال مناطق شهرداری طی برنامه ریزی های لازم جهت رفاه حال شهروندان و همچنین افزایش درآمدها باید بعد از ظهرها نیز مشغول خدمت رسانی باشند.

وی اظهار کرد: چک های مانده نیز مورد وصول قرار گیرد و به طور کلی  وصول درآمدها در کنار کاهش هزینه ها و صرفه جویی در اولویت تمامی امور باشد.

مدیر حراست شهرداری ارومیه تصریح کرد: کنترل و نظارت بر کارهای پیمانکاران به طور ویژه مدنظر است و باید مورد توجه قرار گیرد و از سویی نظم و انضباط اداری و نگهداری از ماشین آلات نیز به طور ویژه پیگیری شود.

کاظمی با توجه به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: همکارانی که قصد شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر به عنوان کاندیدا را دارند باید توجه داشته باشند که فعالیت آنها در وقت اداری رنگ و بوی انتخاباتی نداشته باشد و هرگونه فعالیت انتخاباتی کاندیداها نیز در خارج از وقت اداری صورت گیرد.

وی تأکید کرد: عملکرد شهرداری نباید به هیچ وجه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گیرد.

کاظمی همچنین با توجه به برخی کم کاری ها و بهانه جویی تعدادی از پرسنل و مدیران ادامه داد: قصور و کوتاهی در انجام وظیفه را نباید متوجه حراست کنیم چرا که وظیفه مدیریت حراست اجرای قوانین و مقررات اداری و شهرداری است.

وی در خصوص ایجاد انگیزه در پرسنل نیز یادآور شد: با رفع تبعیض، شایسته سالاری و همچنین در نظر داشتن تشویق در خصوص پیشبرد اهداف و امور باید به پرسنل زیرمجموعه انگیزه داد تا پای کار باشند و این یکی از اصول مدیریتی است.

کاظمی در خصوص اقامه نماز در مناطق شهرداری نیز اظهار کرد: باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی اقامه نماز جماعت مدنظر قرار گیرد.

مدیر حراست شهرداری ارومیه با بیان اینکه تک به تک کارکنان شهرداری در جای خود حراست این مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: وظیفه حراست نه مچ گیری بلکه پیشگیری از وقوع جرم و یا تخلف است و ما تأکید داریم در کنار پرسنل و مدیران و با حساسیت بسیار بالا ارتباط دلالان را در پرونده ها به صفر برسانیم.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان