• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پایش سلامت کارکنان شهرداری ارومیه در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پایش سلامت کارکنان شهرداری ارومیه در حال اجرا است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق حسین دوستی در مصاحبه با واحد خبر اداره اطلاع رسانی و بین الملل شهرداری افزود:  پایش سلامت کارکنان مدیریت شهری در ابعاد جسمانی و بهداشت روان توسط مرکز سلامت شهرداری  در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه امسال، به نیروی انسانی مدیریت شهری نگاه ویژه می شود،  عنوان کرد:   اجرای پایش سلامت کارکنان در ابعاد جسمانی در قالب پروژه سنجش BMI( اندازه گیری شاخص توده بدن)  در حال اجرا است.

دوستی گفت: اجرای پایش سلامت کارکنان در ابعاد جسمانی در قالب پروژه سنجش BMI( اندازه گیری شاخص توده بدن) تاکنون برای 2 هزارو 327 نفر از پرسنل انجام یافته است و برای بقیه کارکنان نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی افزود:  بعد از اتمام پایش کارکنان در ابعاد جسمانی ارزیابی های لازم براساس گزارش ها صورت گرفته و توصیه های  لازم پزشکی برای  پرسنلی که از نظر پزشکی با مشکل مواجه هستند صادر می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه عنوان کرد:  برای  پرسنل مدیریت شهری در بخش کارگری سالانه دوباره آزمایشات  دیابت و هپاتیت انجام می شود تا سلامت پرسنل نیز از این  بابت  بررسی شود .

وی با اشاره به پایش پرسنل شهرداری در ابعاد روانی عنوان کرد:  در بعد روحی و روانی با انجام هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی،  کلاس های مشاوره و روان شناسی برگزار می شود که البته این مهم  یعنی ورود به مقوله روان شناسی پرسنل با تشخیص مدیر مربوطه و همچنین با تمایل خود شخص و دواطلبانه صورت می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد:  در جهت پایش سلامت کارکنان آزمون شصت سوال برای پرسنل نیز برگزار می شود که براساس جواب این آزمون و تجزیه و تحلیل ها پرسنل از نظر روحی و روانی بررسی و مشاوره های لازم صورت می گیرد که البته این مهم جزو برنامه های مدیریت شهری است و بزودی عملیاتی می شود .

Print
323 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان