• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پروژه های عمرانی بایستی دارای پیوست فرهنگی باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پروژه های عمرانی بایستی دارای پیوست فرهنگی باشند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی با بیان اینکه درزمینه زیر ساخت های فرهنگی با هیچ مشکلی روبه رو نیستیم ، بیان کرد : در این راستا متولیان امرفرهنگ چون تبلیغات اسلامی ، ارشاد اسلامی وسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در امرتوسعه فرهنگ یک شهر دخیل هستند.

وی افزود : شهر ارومیه از نظر ساختاری در فرهنگ با هیچ مانعی روبه رو نیست و مشکل اصلی  در بعد نرم افزای، برنامه ریزی و نظارت است .

پناهی ابراز کرد: برای مقولات فرهنگی چشم اندازی تعریف نشده است که بر اساس آن سندی تنظیم و برنامه های فرهنگی را بر اساس آن اجرا کرد .

وی با بیان اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری باید یک قرارگاه فرهنگی را در شهر ایجاد کنیم، اظهار کرد: با ایجاد این قراگاه تمام ساختار های فرهنگی متناسب با چشم انداز و طرح ها جامع فرهنگی توسعه خواهد یافت .

عضوکمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انجام پروژه های عمرانی در شهر ارومیه، بیان کرد: باید پروژه های عمرانی در شهر ارومیه بر اساس پیوست فرهنگی اجرا شوند .

وی با بیان اینکه باید مراکز فرهنگی در سطح شهر تجمیع شوند ، گفت: با تجمیع مراکز فرهنگی و هم چنین نظارت بر آنها خواهیم توانست برنامه های فرهنگی را در راستای آموزهای دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی در شهر ارومیه اجرا کنیم .

وی خاطر نشان کرد: اگر به فرهنگ به عنوان هویت یک ملت نگاه کنیم در شهر نیز باید این هویت را احیا کنیم و تمامی مسئولان با رویکرد فرهنگی برنامه های خود را در سطح شهر اجرا کنند .

Print
716 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان