• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پل B3 تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پل B3 تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تا پایان سال به بهره‌ برداری می‌رسد

رئیس شورای شهر ارومیه:

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمدرضا علیزاده امام ‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد:  با برنامه ریزی انجام شده پل B3 تا پایان سال با تامین مصالح مناسب و عملیات اجرایی پارت‌های باقی‌مانده عرشه این پل که در دست اجرا است به بهره‌ برداری می‌رسد.

وی ادامه داد:  مجموعه پل‌ های غیرهمسطح آذربایجان در چهار سطح یا تراز ارتفاعی اجرایی از ۷ پل تشکیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با پل B1 و B2 بیان کرد:  پل B1 روگذر دسترسی غیرهمسطح کمربندی خاتم الانبیاء به بلوار ساوالان در تراز ارتفاعی مثبت یک و پل B2 روگذر دسترسی غیرهمسطح جاده مهاباد به بزرگراه والفجر در تراز ارتفاعی مثبت دو است.

علیزاده امامزاده افزود:  پل B3 روگذر دسترسی غیرهمسطح بزرگراه والفجر به جاده مهاباد در تراز ارتفاعی مثبت دو، پل B4 روگذر دسترسی غیرهمسطح بزرگراه والفجر به کمربندی غیر همسطح در تراز ارتفاعی مثبت دو و یک و پل B5 روگذر دسترسی غیرهمسطح بلوار ساوالان به کمربندی خاتم الانبیا در تراز ارتفاعی مثبت یک است.

وی دررابطه با پل‌های B6 و B7 و زیرگذر اعلام کرد: این پل‌ها تامین کننده حرکت دور میدان در تراز ارتفاعی صفر و زیرگذر تامین کننده دسترسی کمربندی خاتم الانبیا به جاده مهاباد در تراز منفی یک است.

علیزاده امامزاده با اشاره به هزینه کلی پروژه گفت: هزینه کلی پروژه با لحاظ آزادسازی املاک انجام شده بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی  ابراز کرد: پل B3 با توجه به برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ‌جاری به بهره برداری می‌ رسید و زمان دقیق افتتاح آن تابع شرایط آب و هوایی و وابسته به مناسب بودن آن است زیرا در راستای رعایت مسائل فنی نمی ‌توان در دمای زیر صفر درجه بتن ریزی کرد.

Print
595 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان