• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک سرپرست شهرداری ارومیه به مناسبت روز خبرنگار
مدیر فنی
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک سرپرست شهرداری ارومیه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ غلام رضا عدل دوست، سرپرست شهرداری ارومیه با صدور پیامی ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و رسانه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسمه‌تعالی

شهر به مانند یک موجود زنده همواره در حال تغییر و تحول است و انعکاس این تحولات زنده در بخش های مختلف مدیریت شهری بدون قلم خبرنگاران متصور نیست.

در این مقطع کنونی؛ خبرنگاران رسانه ها و به یک معنا چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که با انعكاس و بازتاب منطقی اخبار و نقدهای منصفانه می توانند یاریگر مدیریت شهری در توسعه وعمران شهری باشند.

بی شک ۱۷ مرداد، هر سال فرصتی ارزشمند است برای قدردانی از همه خبرنگاران؛ طلایه داران عرصه آگاهی و دانش و قلم هایی که با گزارش های درست و منصفانه از رخدادهای شهری، شهروندان را به همراهی و مشارکت با مدیریت شهری دعوت می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار؛ محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی و رسانه و به ویژه خبرنگاران تلاشگر  حوزه شهری ارومیه تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان برایشان سعادت، سلامتی و توفیقات روزافزون را آرزومندم.

 

غلام رضا عدل دوست
سرپرست شهرداری ارومیه

Print
229 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان