• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاوریهای رزمندگان اسلام در برابر جهان کفر و استکبار است. هفته ای که فرصتی به وجود می آورد تا ایثارگری های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان اسلام را ارج نهاده و در حد توان قدردان آنها باشیم.

ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در مدت 8 سال جنگ تحمیلی ابرقدرتها و کشورهای مرتجع منطقه، با تکیه بر توان جوانان این مرز و بوم و با ایمان و اراده ای الهی در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق مقاومت کرده و تمامی پیش بینی های کارشناسان نظامی جهان را به چالش کشیدند.

مجاهدان راه اسلام در آن برهه حساس در قالب سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج مردمی موجب سرافرازی نظام نوپای جمهوری اسلامی و عامل ماندگاری، تثبیت و پویایی انقلاب اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) شدند.

وحدت، یکپارچگی و اتحاد مثال زدنی ملت ایران از اقوام، مذاهب و ادیان مختلف عاملی شد تا پیروزی در جبهه های حق علیه باطل چه در جبهه های داخلی و مبارزه با گروهکهای تروریستی و چه در مواجهه با دشمن بعثی، امکانپذیر شده و تمامی نقشه ها و دسیسه های دشمنان با نظر خداوند متعال نقش بر آب شود و این همت و اراده تاکنون ادامه دارد و در سایه خون شهدای انقلاب اسلامی هر روز مقتدرتر و قدرتمندتر از دیروز به راه خود ادامه می دهد.

اينجانب فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را تبريک عرض نموده، ياد و خاطره همه ايثارگران جانبازان و رزمندگان را گرامي داشته و به روان پاک شهدا درود مي فرستم و امیدوارم در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، انقلاب اسلامی بیش از پیش و در تمامی جهان همچون گذشته پرچمدار استکبارستیزی و مبارزه با زورگویان باشد.

در پایان با  اشاره به تهدیدات اخیر شیطان بزرگ و شیطنتهای محور غربی-عبری-عربی لازم به تأکید و یادآوری است که اعلام نماییم مردم انقلابی و ولایتمدار ایران از پیر و جوان و زن و مرد همچون دوران دفاع مقدس و با اشتیاقی بیش از آن دوران  و بیش از آنچه که دول زورگو و مستکبر غربی پیش بینی می کنند، عاشق شهادت و ایثارگری بوده و در راه دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به پیشرفت های شگفتی آور در حوزه های امنیتی و دفاعی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند تا با کوچکترین اشاره ای از طرف معظم له به صورت جهادی و انقلابی عمل کرده و وضعیت کنونی منطقه و جهان را به شرایط دیگری تغییر داده و حماسه های جاویدان را رقم بزنند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
309 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان