• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز پاسدار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز پاسدار

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ متن پیام شهردار بدین شرح است:

بسمه تعالی

شعبان ماه بسیار مبارک و پرسعادتی برای مسلمانان و به ویژه شیعیان و دوستداران مکتب اهل بیت(ع) است.

همه ساله با فرا رسیدن شعبان سراسر کشور و شیعیان جهان خود را برای استقبال از این ماه و برگزاری جشن های مختلف آماده می کردند اما متاسفانه به علت کرونا امسال نتوانستیم این امر را محقق کنیم و ان شالله عید و جشن ما هنگام پیروزی بر این بیماری مهلک خواهد بود.

سوم شعبان میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است و هردو الگو و سرمشقی برای تمامی آزادگان جهان هستند.

روز پاسدار امسال با توجه به شیوع کرونا و تلاش شبانه روزی و بی وقفه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور جایگاه خاصی پیدا کرده و پاسدارانی که در ۸ سال دفاع مقدس در برابر گلوله سرخ دشمنان سینه سپر کرده و در سالهای بعد از آن نیز هرجا نیاز بوده حضور پیدا کرده اند امروز هم در صف مبارزه با کرونا و بی ادعا و خالصانه در حال جهاد هستند تا مفهوم واقعی پاسداری در جامعه اسلامی را به رخ جهانیان بکشند، پاسداران امروز همانند همیشه عزت و افختار کشور هستند.

روز پاسدار امسال متاسفانه اولین روز پاسداری است که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز نداریم اما خوشحالیم که جای وی را صدها هزار پاسدار و چندمیلیون بسیجی بصیر و پای کار پر کرده اند تا راهش را با تمام توان ادامه دهند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بر تمامی زحمتکشان حوزه سپاه پاسداران، روز جانباز را نیز خدمت تمامی جانبازان ایثارگر و از خود گذشته ایران اسلامی و به ویژه بر رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت گفته، آرزوی سلامتی و طول برای آن معظم له و تمامی جانبازان عزیز و گرامی را دارم.

حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
380 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان