• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور

کشور عزیز و سرافرازمان ایران، در طول تاریخ رشادت ها و ایثارگریهای بسیاری را از فرزندان خود دیده است. فرزندانی که همواره کوشیده اند که میهن اسلامی مان، از خطرات و تهدیدات دشمنان که همانا نابودی کشور و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حفظ کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، مستکبران و غلامان حلقه به گوش آنها بزنند.

جنگ تحمیلی و آغاز دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه بسیار ویژه ورفیعی برخوردار است. دورانی که اتحاد، همدلی و از خودگذشتگی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران زبانزد جهانیان شد و سبب شکست مذبوحانه دشمنان این مرز و بوم گردید.

در این دوران جوانان بسیاری داوطلبانه و در قالب بسیج در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درسی فراموش نشدنی به صدامیان داده و حماسه ها خلق کردند اما شرایط جنگ و موقعیت منطقه به گونه ای بود که اسرایی را نیز تقدیم انقلاب کردیم تا مقاومت، ایثار و ایستادگی آنها در زندانهای مخوف و غیرانسانی رژیم بعث عراق، مجددا شکستی به مراتب سخت تر از جنگ در جبهه ها برایشان رقم زند و از این رو صدام و اربابانشان دیدند که نمی توانند کوچکترین خللی در اراده و عزم فرزندان امام خمینی(ره) به وجود آورند.

آزادگان سرافراز ما برای حفظ استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و ثبات و پایداری انقلاب اسلامی در جبهه های جنگ مردانه  رزمیدند و مقاومت کردند و در زندانها و اردوگاههای بعثی نیز جوانمردانه شهامت و شجاعت خود را به رخ دژخیمان بعثی کشیدند.

وظیفه نسل جوان امروزی الگو قرار دادن آزادگان سرافراز و مطالعه و بررسی زندگی آنها که سراسر و مملو از عشق به انقلاب اسلامی است، می باشد و وظیفه مسئولان،  ادارات و دستگاهها نیز تبیین نقش و جایگاه آنها و تبلیغ مقاومت و ایثارگریشان به هر نحو ممکن است تا بتوانیم قدردان آنها باشیم.

اینجانب ضمن آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون برای آزادگان والامقام میهنمان و تبریک 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان، از درگاه خداوند منان سربلندی و شکوه هرچه بیشتر انقلاب اسلامی را مسئلت می نمایم تا بتوانیم آرمانهای انقلاب اسلامی  و منویات مقام معظم رهبری را در جهان بیش از پیش تبیین و گسترش دهیم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
359 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان