• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به مناسبت عید نوروز پیام صادر کرد، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا أحسن الحال

سال ۹۸ سالی پر از فراز و نشیب و پر از اتفاقات و حوادثی بود که همه آنها باید تجربه ای برای سالهای آینده باشد. این سال نیز مثل همه سالها همراه با روزهای تلخ روزهای خوبی را داشت و خدا را شاکر هستیم که به ما فرصت دیدن نوروزی دیگر و استشمام عطر بهار را داد و این یکی از نعمات بزرگ خداوندی است و شکرش واجب می باشد.

در حوزه مدیریت شهری، شهرداری ارومیه طی سال ۹۸ اقدامات بسیار خوبی در حوزه توسعه و عمران شهری انجام داد و ان شالله در سال بعد و سالهای آینده قطار توسعه و پیشرفت ارومیه با شتاب هرچه بیشتری حرکت و به نقطه بسیار مطلوب برسد و ما با همراهی تمامی مدیران و پرسنل زحمتکش در این راه مصمم هستیم.

متاسفانه ایام نوروز امسال مصادف شد با شیوع ویروس کرونا و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان که همچنین موجب لغو بسیاری از برنامه های فرهنگی، هنری و گردشگری شهرداری به دلیل حفظ سلامتی شهروندان شد و از این طریق همه هموطنان را به حراست از سلامتی خود و خانواده شان دعوت و از تمامی آنها خواهشمندم با ماندن در منازل و عدم سفر و لغو تمامی دید و بازدیدها یاریگر مسئولان در مبارزه با کرونا باشند تا نتیجه تلاش و ایثارگری های تمامی سازمانها و نهادهای درگیر و به ویژه پرسنل زحمتکش شهرداری هدر نرفته و شادی و سلامتی را به ایران هدیه دهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی و به ویژه جانباختگان بر اثر کرونا و شهدای عرصه سلامت و  شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۹۹ را بر تمامی هموطنان و به ویژه بر همشهریان گرامی شهر تاریخی ارومیه تبریک عرض می کنم‌.

امیدوارم سال ۹۹ سال بسیار خوبی برای همه ایرانیان توام با سلامتی، نشاط و شادابی بوده و این سال، سالی پربرکت و پر از روزی باشد و شاهد توسعه هرچه بیشتر کشور و اهتزاز هرچه بیشتر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف در جهان باشیم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
338 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان