• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه مهمانی خدا، ماه بهار قرآن، ماه کسب تقوی وفضیلت و ماه تقویت اراده وتسلط بر قوای اهریمنی برهمگان مبارک باد .
ماه رمضان ماه هم نشینی با قرآن وانس باکلام وحی است ، ماه رمضان ماهی است که بندگان عاشق وروزه داران مخلص به مهمانی خالق هستی دعوت شده اند تا کنار سفره گسترده برکت، رحمت، مغفرت، آمرزش و کرامات حضرت حق حضور یابند وتقوی را که نتیجه آن است کسب نموده و به بصیرت که خود محصول تقوی است دست یابند تا از این طریق توشه یکساله را دریافت نمایند که میزبان این ماه فرموده است  : " . . . وتزوّدوا فانّ خیرالزّاد التّقوی واتّقون یا اولی الالباب – وبرای خود توشه برگیرید حقیقتأ بهترین توشه تقوی است  .  (بقره /197).
  بدیهی است که روزه در جبهه جنگ اقتصادی وفرهنگی سنگری مستحکم وزرهی نفوذ ناپذیر است ، آری ماه مبارک رمضان برای روزه داران آگاه ،  کلاس یک ماهه سیر وسلوک الی الله است که اهل ایمان را به وادی عشق وعرفان می رساند، در این ماه شیطان درغل وزنجیر و شیطان صفتان روسیاه ومأیوس می گردند، به همین جهت جرائم کاهش می یابد .

شهردار ارومیه  فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان و مردم شریف و شهید پرور ایران و بالخص شهروندان ارومیه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛
«محمد حضرت پور » ، شهردار ارومیه با صدور پیام تبریک به ملت جمهوری اسلامی ایران و  کشورهای اسلامی  به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان ، اعلام کرد در میعاد نورانی ماه مبارک رمضان مردان و زنان مسلمان در جهان اسلام با هر رنگ، نژاد و قوم و مذهبی به دعوت خدای بزرگشان به پرهیزکاری و رستگاری لبیک گفته و خود را در معرض فیض عظیم الهی قرار می‌دهند.
شهردار ارومیه همچنین تصریح کرد: دشمنان آشفته و پریشان از موج اسلام‌خواهی، عدالت‌جویی و بیداری ملت‌های مسلمان درصددند تا به نام اسلام و مسلمانی ، پیروان این دین مبین را به جان هم بیاندازند.
در پیام شهردار ارومیه آمده است دشمنان تلاش می کنند با القای توهم شیعه هراسی و سنی هراسی بذر تفرقه، اختلاف و برادرکشی را میان برادران مسلمان بیفشانند تا از این آتش ، مهمترین مساله جهان اسلام یعنی غصب سرزمین فلسطین و قدس شریف و محنت، آوارگی و مظلومیت یک ملت به فراموشی سپرده شود.
در پیام شهردار ارومیه تاکید شده است در وضعیت کنونی ، تقویت وحدت و همبستگی و تحکیم روحیه برادری ، مهمترین نیاز و ضرورت جهان اسلام است .

Print
1376 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان