• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت 13 ابان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت 13 ابان

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه بدین شرح است؛

بسمه تعالی

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. در این روز که با عنوان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی در تقویم رسمی کشور ثبت شده، همه باید اتحاد و همبستگی خود در برابر استکبار و به ویژه آمریکای جنایتکار را به رخ جهانیان کشیده و ثابت کنیم که همچون سالهای نخستین پیروزی انقلاب، همچنان بر همان عهدی که با آرمانهای انقلاب بسته ایم، مانده ایم و حتی عزم و اراده مان راسخ تر نیز شده است.

13 آبان سالروز به خاک مالیده شدن پوزه مستکبرین در ایران اسلامی است و زوزه های جهان استکبار بر اثر اقدامات انقلابی 13 آبان 1358 هنوز هم به گوش می رسد و ضرورت هوشیاری و بیداری ما را متذکر می شود.

این روز همچنین به نام روز دانش آموز شناخته می شود و در تاریخ 13 آبان 57، دژخمیان رژیم طاغوت دانش آموزان معترض را به خاک و خون کشیدند و دانش آموزان عزیز با شهادت خود سبب شدند تا پیروزی نهایی انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

همچنین این ایام وصل به روز 8 آبان و هفته بسیج دانش آموزی می شود که در 8 آبان ماه شهید حسین فهمیده فداکارانه و در راه اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم ایران اسلامی کرد تا نهال نوپای انقلاب را با خون خویش آبیاری کرده باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و تمامی شهدای دانش آموز و انقلاب اسلامی، بر ضرورت پایبندی به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و راه مقدس شهدا تأکید و در لبیک گویی به منویات مقام‌معظم رهبری،  از تمامی مردم ولایتمدار و شهروندان گرامی دعوت می کنم تا با مشت های گره کرده و اراده هایی پولادین در راه انقلاب اسلامی و با حضور خود در راهپیمایی 13 آبانماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و در شرایط حساس کنونی که استکبار سعی در بلوا و آشوبی دوباره در منطقه دارد، درسی فراموش نشدنی از اتحاد و همبستگی ملت ایران را به رخ آنها بکشند.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
294 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان