• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، شهردار ارومیه به مناسبت 14 و 15 خردادماه پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
14 خردادماه سالروز رحلت امام خوبی ها، معمار کبیر انقلاب ، رهبر فرزانه انقلاب و یاور مستضعفان در سراسر این جهان پر از جور و ستم است.

در این روز همه به سوگ نشستیم و هر سال که در سالروز آن قرار می گیریم گویا داغی تازه و بیشتر بر قلبمان وارد می شود و همه ساله فزون تر از سال قبلترش دلتنگ امام(ره) می شویم. امام خمینی(ره) وقتی نهضت خود برای نجات کشور از طاغوت را با دستانی خالی و بدون پشتوانه آغاز کرد هیچکس تصور آن را نمی کرد در مدت کوتاهی بینی طاغوت بر خاک مالیده شده و هیمنه و عظمت استعمار و استکبار در همه شکسته شود و تحقیر برای زورگویان دستاور انقلاب اسلامی اش باشد.

رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) گرچه برایمان سخت و غیرقابل تحمل می نمود و ملت ایران خود را یتیم می دیدند و دشمنان نظام را آسیب پذیر، اما به معنای واقعی کلمه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به شایستگی و درایت توانستند رهبری و هدایت کشور را عهده دار شده و انقلاب اسلامی را از بحران های بسیاری که حتی از دوران جنگ تحمیلی نیز شرایطش دشوارتر بود، بدون آسیب بگذارنند و کشور را به سمتی ببرند که حرف اول را در همه عرصه ها در منطقه بزند و به عنوان یک کشور تأثیرگذار مطرح شود.

اینجانب این روز و همچنین سالروز قیام 15 خردادماه را که امام خمینی(ره) آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند را خدمت تمامی شهروندان و هموطنان تسلیت گفته و امیدوارم دست در دست یکدیگر و شانه  به شانه هم در تلاش باشیم تا اعتلای هرچه بیشتر این انقلاب را رقم بزنیم و قدردان زحمات امام خمینی(ره) برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی باشیم چرا که انقلاب نعمتی است که خداوند به ما بخشیده و لطفی است از طرف پروردگار و در شرایط فعلی وظیفه همه ما پاسداری و حمایت از آرمانها و دستاوردهای آن، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حراست از خون شهدا و راه مقدس آنان است.

محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

Print
396 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان