• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام قدردانی احمد اسدی،  کاندیدای انتخابات نمایندگی کارگران از پرسنل کارگری و قراردادی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام قدردانی احمد اسدی، کاندیدای انتخابات نمایندگی کارگران از پرسنل کارگری و قراردادی شهرداری ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  احمد اسدی،  کاندیدای انتخابات نمایندگی کارگران از پرسنل کارگری و قراردادی شهرداری ارومیه پیام قدردانی صادر کرد.

بسمه تعالی

بی شک، برگزاری انتخابات نمایندگی کارگران، یکی از مهمترین  شاخصه و راهکارها برای احقاق حقوق کارگران و همکاران قراردادی است که در صورت کارکرد مناسب نماینده منتخب می تواند در راستای رضایتمندی پرسنل، رفع تبعیض و افزایش راندمان کاری در مجموعه شهرداری بسیار مؤثر باشد.

از سویی دیگر، خداوند منان را شاکرم که فرصت شرکت در انتخابات نمایندگی کارگران شهرداری ارومیه در سال 1400 را نصیب بنده و 8 نفر از همکاران محترم کرد تا بتوانیم با ارائه برنامه ها و اهدافمان، خود را در معرض قضاوت افکار عمومی شهرداری قرار دهیم و مهمترین هدف در این راستا برگزاری انتخاباتی پرشور و چندمحوری به جای انتخابات تقریبا تک قطبی دوره های پیشین بود که الحمدالله تا حد نسبتاً مطلوبی محقق شد و قطعاَ در دوره های بعدی نیز تلاش خواهیم کرد با همت همکاران بهتر از این بشود.

ضمن تشکر از تمامی همکارانی که در انتخابات شرکت کردند، از دوستان و همکارانی که به اینجانب اعتماد و در رای گیری الکترونیکی شرکت و رای خود را به نام بنده ثبت کردند، نهایت قدردانی خود را ابراز می دارم، همچنین از تمامی عوامل برگزاری انتخابات( نماینده اداره کار، معاونت برنامه ریزی، مدیریت حراست، مدیریت بازرسی، سازمان فناوری اطلاعات، امور اداری، کارگزینی، هیئت موسس و ...) که از مدتها پیش در تلاش بودند، سپاسگزاری خود را اعلام می کنم.

با تبریک به جناب آقای اسمعلی مرندی حیدرلو کاندیدای منتخب این دوره و آرزوی موفقیت برای ایشان، امیدوارم در طول ایام پیش رو حتما از اهداف و برنامه های کاندیداهای محترم در راستای احقاق حقوق کارگران زحمتکش شهرداری بهره مند شده و بتوانند حداقل بخشی از آنها را عملیاتی کنند. هدف ما باید بهبود وضعیت شغلی و معیشتی همکارانی باشد که صدایشان را نمی توانند به جایی برسانند.

 

و من الله التوفیق

احمد اسدی

۱۴۰۰/۲/۲۱

Print
283 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان