• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به مناسبت روز خبرنگار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی حق مطالبه گری، پرسش و انتقاد از وضعیت حاکم بر تمامی امور جاری در یک جامعه را دارند و به همین سبب آنها چشم بینای جامعه و گوش شنوای مطالبات و مشکلات مردم هستند تا با انعکاس و بازتاب این موارد، در جهت کمک به رشد، توسعه و پیشرفت جامعه نقش بسیار حائز اهمیتی را ایفا کنند.

در جامعه ای که خبرنگاران مطالبه گر و منتقد به صورت علمی و منطقی و بدون غرض ورزیهای سیاسی زبان به بیان نواقصات و کمبودها گشوده و قلم خود را برای مردم، انقلاب و جمهوری اسلامی بزنند، قطعا اثر بسیار مثبت و خارق العاده ای بر فرآیند پیشبرد امور خواهند گذاشت.

وظیفه خبرنگار نوشتن کمبودها و بعضا کجرویهایی است که در جامعه مشاهده می کند و وظیفه مسئولان نیز بالابردن آستانه تحمل و انتقادپذیری برای اصلاح مجموعه های تحت مدیریت خویش است و در این بین یکی از مولفه های مهم مدیران مردمی را باید در نحوه برخورد و تعامل آنها با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تفکرات و جناح بندی های متفاوت جست و جو کرد.

رهبر معظم انقلاب بارها بر نقش مطبوعات و خبرنگاران در کشور تاکید کرده اند و وظیفه همه آن کسانی که خود را تابع ولایت مطلقه فقیه و پیرو منویات امام خامنه ای( مدظله العالی) می دانند، پیروی محض و بی قید و شرط از بیاناتشان در خصوص مطبوعات و همچنین انتقادپذیری است.

هفدهم مردادماه به عنوان سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی، فرصتی گرانبها برای تجلیل از مقام خبرنگار در جامعه و مجالی برای خسته نباشید و قدردانی از زحماتی است که شبانه روزی و بی وقفه و با ایثارگری در حوزه خبر و اطلاع رسانی انجام می دهند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خبرنگاران حوزه رسانه های مکتوب، مجازی و همچنین صداوسیما و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار آذربایجان غربی، این روز را بر تمامی فعالان حوزه آگاهسازی، تنویرافکار عمومی و اطلاع رسانی تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون برایشان داشته و از درگاه خداوند متعال روزهای بسیار خوش همراه با پیشرفت در حوزه رسانه ای را برایشان مسئلت می نمایم.

امیدوارم خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم در برابر استکبار جهانی با عمل به وظیفه خویش و همچنین امانتداری به واسطه مسئولیت بسیار مهمشان، موجب اعتلای انقلاب اسلامی و اهتزاز هرچه بیشتر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شوند.

Print
343 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان