• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیگیری امورات محوله می‌تواند اثربخشی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه را ارتقاء دهد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیگیری امورات محوله می‌تواند اثربخشی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه را ارتقاء دهد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: فرآیند پیگیری امورات محوله در سازمان باید سرلوحه کارهای مسئولین واحدها قرار گیرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه، اکبر قلی‌پور در جمع مدیران بخش‌های مختلف سازمان با اشاره به نظارت و پیگیری مداوم امورات جهت حصول نتیجه مطلوب اظهار کرد: بهره‌مندی از نرم افزارها و سیستم‌های به روز در ثبت آمار و عملکرد می‌تواند در اثربخشی و بهره‌وری سازمانی نقش بسزایی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه جمع آوری، تنظیم، تحلیل و تفسیر آمار اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی به عنوان یک ابزار مدیریتی مهم است، عنوان کرد: این مهم می‌تواند پیش‌بینی وضعیت سازمانی نسبت به سال‌های گذشته را برآورد کند و جایگاه سازمان را در کارایی و بهره‌وری بیشتر به ارمغان آورد.

قلی‌پور با اشاره به اینکه روابط بین‌بخشی و همدلی بین کارکنان باعث پیشرفت و ارتقاء سازمان می‌شود، افزود: از تخصص، تجارب و پتانسیل‌های هر فرد در واحدها باید به نحواحسن استفاده شود تا زمینه رشد و شکوفایی در مسیر عمران و آبادانی فراهم شود.

وی منابع مالی، نیروی انسانی و ماشین آلات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: یکی از بااهمیت ترین این منابع، نیروی انسانی بوده چرا که با ارج نهادن به جایگاه این عزیزان می توان در امر مدیریت هزینه‌ها و بهره‌مندی بهینه از ماشین آلات نقش بسزایی را ایفا کند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها، نظارت و کنترل‌های مستمر می توان در مدیریت بهینه در منابع گام موثری در کاهش هزینه‌ها برداشت که این امر در نهایت به کیفی سازی پروژه‌های عمرانی کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پایان این جلسه ضمن قدردانی از پرسنل تلاشگر این سازمان، ارائه پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های سازنده در جهت پیشبرد اهداف سازمانی را خواستار شد.

Print
230 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان