• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیگیر واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری هستیم/ واکسینه بیش از 70 درصد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر علیه کرونا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیگیر واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری هستیم/ واکسینه بیش از 70 درصد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر علیه کرونا

سرپرست شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  غلام رضا عدل دوست با بیان این که از آغاز همه گیری ویروس کرونا تاکنون، 7نفر از پرسنل شهرداری ارومیه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: پیگیر واکسیناسیون تمام پرسنل شهرداری علیه ویروس کووید 19 هستیم .
به گفته وی  براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، اولویت واکسیناسیون پرسنل خدوم شهرداری ارومیه در برابر کرونا با  گروه های پرخطر چون پرسنل غسال، پاکبانان و همچنین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بود که با واکسیناسیون آنها بر اساس گروه سنی،  سایر پرسنل شهرداری نیز در ادامه با پیگیری و هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان واکسینه می شوند.
  عدل دوست با اشاره به واکسیناسیون پاکبانان زحمتکش شهرداری ارومیه، گفت: واکسیناسیون پاکبانان بالای 50 سال و پاکبانان 40 تا 50 سال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی انجام شده است.
وی ادامه داد:  همچنین واکسیناسیون پرسنل خدوم غسال باغ رضوان  در برابر کرونا صورت  گرفته است.
سرپرست شهرداری ارومیه با اشاره به روند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: بیش از 70 درصد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و 80 درصد رانندگان آژانس های تلفنی شهری علیه کرونا واکسینه شده اند .

Print
234 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان