• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب برگزار شد

به میزبانی شهرداری کلانشهر زنجان؛

چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با حضور نقی کریمی رییس شورای اسلامی شهر و دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

در چهارمین مجمع مشورتی که به میزبانی شهرداری کلانشهر زنجان طی امروز ترتیب یافته بود، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران تبریز و اردبیل نیز حضور داشتند.

ایجاد کنسرسیوم گردشگری و برگزاری نمایشگاه به منظور معرفی چهار استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و اقتصادی و بررسی تعرفه عوارض محلی از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست بود که به تصویب رسید.

از جمله مباحث مطرح شده دیگر در این نشست مشورتی ارائه بسته تشویقی برای گردشگران داخلی در اماکن دیدنی، تهیه و تدوین بروشور مشترک برای استان‌های شمال غرب، بررسی ظرفیت خواهرخواندگی شهرها بود.

در پایان این نشست مشورتی چهار استان عضو در مجمع تصویب کردند که مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به شهرستان خوی اختصاص داده شد تا با همکاری قرارگاه سازندگی سپاه در منطقه سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شود.

گفتنی است؛ مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور با هدف همفکری، هم‌افزایی و تبادل آرا بین روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری همچنین بررسی مسایل و دغدغه‌های مشترک بین این شهرها برگزار می‌شود.

Print
261 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان