• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاشت 5 میلیون بوته انواع گل در سطح شهر ارومیه / شهروندان در نگهداری  فضای سبز و مبلمان شهری یاریگر شهرداری باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاشت 5 میلیون بوته انواع گل در سطح شهر ارومیه / شهروندان در نگهداری فضای سبز و مبلمان شهری یاریگر شهرداری باشند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ بهمن تمجیدی با بیان اینکه در حال حاضر روند کاشت گل ها در سطح شهر تدوام دارد، اظهار کرد:   در جهت زیبا سازی منظر و سیمای شهری در فاز اول کاشت گلهای فصلی تعداد 5 میلیون بوته انواع گلهای الوان در سطح شهر ارومیه کاشته  شد.
وی افزود: این تعداد گل کاشته شده شامل  انواع بنفشه، مينا چمني، سینره، شب بو، ساعتی و قرنفل  بوده که با کاشت در نقاط مختلف رنگ و بوی بهاری به شهر ارومیه بخشید.
تمجیدی با بیان اینکه در طول سال چهار مرحله کاشت  انواع گل در سطح شهر انجام می گیرد، اظهار کرد:   فاز دوم کاشت گل های  بهاری نیز طی ماه های اردیبهشت و خرداد ماه صورت می گیرد.
وی بیان کرد:   زیبا سازی منظر شهری با کاشت انبوه گل های بهاری توسط واحد تولیدات سازمان در راستای خود کفایی و کاهش هزینه ها تولید شده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با گلایه از برخی شهروندان در عدم رعایت نگهداری از فضای سبز و مبلمان شهری عنوان کرد:  برخی شهروندان انصاف نکرده و فضای سبزی و مبلمان شهری را تخریب می کنند لذا با توجه به هزینه‌های زیادی که صرف امر حفظ و نگهداری فضای سبز در شهر می‌شود از آنها  در خواست می شود همیار فضای سبز  باشند و در نگهداری این فضا‌ها با سازمان همکاری کنند.

Print
264 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان