• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاهش ترافیک شهری با اتمام تقاطع غیر هم سطح آذربایجان
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاهش ترافیک شهری با اتمام تقاطع غیر هم سطح آذربایجان

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  عادل فتاحی با اشاره به افتتاح پل آذربایجان اظهار کرد: پروژه تقاطع چهار سطحه آذربایجان یکی از پر اهمیت ترین پروژه‌های مدیریت شهری ارومیه است که با چهار تراز حرکتی ترافیک جنوب شهر و خروجی آن را ساماندهی می دهد .

وی در این باره افزود: با اتمام و تکمیل پروژه عظیم  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان 60 درصد ترافیک محور مهاباد والفجرحل شده و از بار ترافیک شهری ارومیه کاسته می شود .

رئیس کمیسیون عمران ، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه این پروژه به دلیل مشکلات مالی در زمان مقرر شده افتتاح نشد تصریح کرد: با توجه به آخرین بررسی‌ها این پل در هفته بسیج به اتمام می‌رسد ولی با توجه به اوضاع موجود این امر بعید به نظر می‌رسد که  اگر این پل در زمان مقرر شده یعنی 5  آذر در هفته بسیج به اتمام نرسد تا 22 بهمن امسال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تسهیل ارتباط شهری در شمال و جنوب استان، افزایش ایمنی در تردد عرضی پیاده  روها در سایه این پل میسر می شود گفت:  برای احداث و تکمیل این پل 180 میلیارد تومان هزینه شده است.

فتاحی  بیان کرد: در تقسیم‌بندی اجرای این پل بخش B1 در مسیر بزرگراه خاتم‌الانبیا و ساوالان،b2 مسیر بلوار والفجر،b3 بالعکس و b4 مسیر بلوار والفجر به بزرگراه خاتم‌الانبیا را قرار دارد.

Print
268 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان