• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاهش خطاهای انسانی در حوزه مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه/ تلاشگران عرصه مالی و اقتصادی شهرداری در مسیر توسعه ارومیه گام برمی دارند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاهش خطاهای انسانی در حوزه مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه/ تلاشگران عرصه مالی و اقتصادی شهرداری در مسیر توسعه ارومیه گام برمی دارند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور در مراسم گرامیداشت هفته حسابدار در جمع کارکنان امور مالی شهرداری در محل آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری  با تبریک روز حسابدار ابراز امیدواری کرد که تلاشگران این عرصه همواره در مسیر رشد و توسعه شهر ارومیه گام بردارند.
وی با بیان این که اگر امروز مجموعه شهرداری مصون از نگاه بیرونی است این مصونیت از خطر و نگاه های بیرونی در سایه امانت داری در بخش امور مالی و تلاش فعالان این عرصه است .
شهردار ارومیه با اشاره به نظارت شورای اسلامی  شهر بر عملکرد شهرداری، اظهار کرد:   هیچ وقت  مصون از خطا نیستیم  ولی  ناظران شورای اسلامی شهر از این خطا ها به عنوان ابزار استفاده نکرده  بلکه با هدف پیشگیری سعی در کاهش این خطا ها عمل می کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سیستمی شدن مجموعه  مالی شهرداری منجر به مصونیت  90 درصد ی از خطاهای دستی شده  است، اظهار کرد:  امید است به نقطه مطلوبی برسیم که همه امورات شهرداری به صورت سیستمی کار شود و در این راستا آموزش کارکنان  و استفاده کاربردی از سیستم نیاز است .
شهردار ارومیه افزود:  اگر کارکرد سیستمی بر مجموعه بزرگ شهرداری حاکم شود ، احکام ماده صد خاک نمی خورد .
وی بیان کرد:  هیچ وقت اجازه ندهیم اعتماد مردمی از شهرداری به ویژه بخش مالی  سلب شود  چرا که در صورت سلب اعتماد روز مرگ مجموعه مدیریت شهری رقم می خورد.
شهردار ارومیه اظهار کرد:  مجموعه مالی،  پاشنه آشیل تمام مجموعه های اداری کشور است  و می تواند سیستم اداری را ارتقا ء و یا  تنزل دهد و از آنجایی  که از پول مردم استفاده می شود در صورت عدم دقت در هزینه کردها بزرگترین خیانت در حق شهروندان را باعث می شود.
به گفته وی فعالان عرصه مالی  در صف اول جنگ اقتصادی هستند و باید همواره در امانتداری، حرکت به سمت  کسب درامدهای پایدار و دقت در هزینه ها کوشا باشند.
شهردار ارومیه با اشاره به بودجه سال 99، بیان کرد: بودجه سال 99 کاملا متفاوت است از بودجه های سال های  گذشته است چرا که شکل بندی آن بر روی سیستم های دولتی بسته شده و مبنای آن مبنای بودجه دولتی است  که این نوع بودجه نویسی  به اینده شهر کمک کرده و بسیاری از مشکلات را رفع می کند.

Print
297 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان