• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاهش 30 درصدی تخلفات رانندگان اتوبوس درون شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاهش 30 درصدی تخلفات رانندگان اتوبوس درون شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، ناصر سعیدآبادی با اشاره به دلایل عمده کاهش تخلفات، گفت: دلیل عمده کاهش تخلفات را آموزشهای لازم، ارسال پیامهای فرهنگی و تذکری از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به تمام رانندگان فعال اتوبوسهای درون شهری، ساماندهی نحوه بازرسی، اخطاریه های صادره، اعمال خسارتها و بهره مندی از بازرسان نامحسوس افتخاری  است.

وی با اشاره به اهمیت بازرسی های مستمر در پایانه ها و کنترل های نامحسوس از سوی بازرسان افتخاری و لزوم تقویت واحد کنترل و نظارت و برنامه ریزی دقیق در راستای بهینه سازی فعالیت رانندگان و رفع چالشهای موجود برای کاهش تخلفات، عنوان کرد:  در چند ماه آینده شاهد کاهش بیش از 60 درصد تخلفات نسبت به ماههای گذشته خواهیم بود .

سعید آبادی فرهنگ سازی و فعالیت همه جانبه برای رسیدن به این هدف را که موجبات رضایتمندی شهروندان، فعالیت و خدمات دهی منظم را در پی خواهد داشت را اساس و محوریت فعالیتهای سازمان دانستند و از تمام رانندگان زحمتکش خواستند تا با رعایت قوانین و مقررات موضوعه سازمان را در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رانندگان یاری فرمایند.

وی در ادامه از نصب و راه اندازی سامانه پیام کوتاه رسیدگی به شکایات مردمی به منظور ارتباط سریع شهروندان با سازمان اتوبوس رانی خبر داد و گفت: شماره پیام کوتاه قبلی سازمان به دلیل طولانی بودن ارقام و مشکلات ناشی از آن  حذف و شماره جدید 3000149149 جایگزین  شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه با یادآوری اینکه شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق شماره تلفن 32331910 نیز به سازمان گزارش کنند، اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و اهمیت دادن به خواسته شهروندان از محورهای مورد تاکید سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه است   و به همین دلیل این سامانه  در جهت اطلاع عمومی شهروندان در تمامی اتوبوسهای درون شهری نصب تا آنان به راحتی بتوانند با سازمان ارتباط برقرار نمایند.

Print
807 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان