• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی ایجاد شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی ایجاد شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  با توجه به نیاز مبرم جهت شفافیت در امور و نظارت مستمر بر فرآیندها که توسط ابزارهای الکترونیکی و سیستمی شدن امکانپذیر است، اعضا هیئت رییسه شورای شهر ارومیه با تغییر نام کمیسیون نظارت و پیگیری و ایجاد کمیسیونی به نام نظارت، شفافیت و هوشمندسازی موافقت کردند.
این کمیسیون علاوه بر تقبل وظایف قبلی کمیسیون نظارت و پیگیری، در حوزه های شفافیت و هوشمندسازی شهرداری، نظارت مستمر و جدی خواهد داشت تا با اجرای سیاست های شهر و شهرداری هوشمند، رصد و نظارت مستمر و آنلاین بر تمامی امور میسر شده و میزان تخلفات احتمالی نزدیک به صفر باشد.

استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات برای پیشبرد اهداف در شهرداری و هوشمندسازی در تمامی حوزه ها، سازمانها، مناطق و معاونتها نیز از طریق همین کمیسیون پیگیری شده و گزارش های مستمری از روند هوشمندسازی که مستلزم شفافیت در امور و نظارت سیستمی و آنلاین بر مدیریت شهری است، از واحدهای تابعه شهرداری اخذ و بر مبنای آن تصمیم گیری خواهد شد.
گفتنی است توماج وحید افشار ریاست کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی، نقی کریمی نایب رییس و گلشن نوروزی دبیر این کمیسیون بوده و رسول اصغرزاده و صادق توکلی مهر نیز از اعضا آن هستند.
همچنین محمد خلیل پور رییس و احد یوسفی دبیر اول شورای اسلامی شهر نیز به عنوان اعضا ناظر در این کمیسیون حضور دارند.

Print
190 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان