• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

گام دوم ساماندهی مشاغل شهری اجرایی می شود/ اجرای شیوه نامه های خدمات شهری در رفع مشکلات ساماندهی مشاغل مزاحم شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

گام دوم ساماندهی مشاغل شهری اجرایی می شود/ اجرای شیوه نامه های خدمات شهری در رفع مشکلات ساماندهی مشاغل مزاحم شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین پناهی  عنوان کرد:  امروز موضوع صنوف آهن فروشان ، تعمیرات خودرو، ضایعات فروشان، خرده فروشان خیابان خرمشهر یک تهدید اجتماعی برای شهر ارومیه محسوب می‌شود.
وی افزود:  با وجود ابلاغ مصوبات متعدد در جهت رفع مشاغل مزاحم امروز بار دیگر شاهد جولان مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر ارومیه هستیم.
پناهی بیان کرد:  تقویت مصوبات گذشته مدیریت شهری در راستای رفع موانع و نواقصات مشاغل مزاحم یک امر ضروری و تاثیر گذار است.
وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم باید گام دوم ساماندهی و اجرایی شود، عنوان کرد:  اجرای شیوه نامه های خدمات شهری می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات مربوط به ساماندهی های مشاغل مزاحم را رفع کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان کرد:  مکان یابی برای شغل های فاقد مکان ، ساماندهی وانت بارها که هم موجب بر هم زدن فضای زیبای شهری شده است و هم از لحاظ بهداشتی می‌توانند یک تهدید برای اجتماع شوند ، راه اندازی بازار های روز و شب و میوه و تره‌بار  در محلات می توانند مفید واقع شوند.
وی گفت:  نگاه درآمد پایدار با ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی بازارچه و بازارهای میوه و تره بار می تواند به درآمد شهرداری مفید واقع شود.

Print
258 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان