• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

گزارش/آخرین وضعیت پروژه مشارکتی اوریاد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

گزارش/آخرین وضعیت پروژه مشارکتی اوریاد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه پروژه اوریاد که با مشارکت شهرداری ارومیه و شرکت زیبا مکان در 20 هکتار و در منطقه یک شهری ارومیه طراحی شده است، در سال 1392 عملیات اجرایی آن آغاز شد و هم اکنون دارای 49/5 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد.

این پروژه شامل برجهای مسکونی و تجاری، هایپر مارکت، فروشگاههای لوکس با برندهای مشهور، شهربازی مدرن، رستورانهای مجلل، فست فودها، کافی شاپ ها و مراکز خرید است که بر اساس پیش بینی های انجام شده، هایپرمارکت و پارکینگ طبقاتی آن در تابستان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

اوریاد به لحاظ واقع شدن در حاشیه رودخانه شهرچایی، قابلیت تبدیل به یک مکان توریستی و تفریحی را دارد که همین مسئله باعث شده است سرمایه گذاری در این پروژه قابل توجیه باشد.

بر اساس این گزارش هم اکنون امکان خرید سهم الشرکه با هر مبلغی در این پروژه مهیا می باشد و قیمت گذاری سهم الشرکه در ابتدای هر هفته و بر اساس درصد پیشرفت فیزیکی پروژه انجام می شود. سرمایه گذاری در این پروژه نیز به لحاظ مشارکتی بودن مطمئن و با بالاترین ارزش افزوده است و سند تمامی سهم الشرکه های خریداری شده در مدت یک هفته به نام خریدار منتقل می شود.

همچنین این امکان فراهم شده است سرمایه گذاران از تسهیلات ویژه قرض الحسنه در اقساط 12 تا 24 ماهه تا صد در صد معادل مبلغ سهم الشرکه خریداری شده بهره مند شوند.

Print
4490 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان