• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

گزارش/واگذاری واحدهای پروژه مشارکتی رزت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

گزارش/واگذاری واحدهای پروژه مشارکتی رزت

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، با آغاز فروش واحدهای پروژه مشارکتی شهرداری ارومیه و شرکت پرتو شهر تحت عنوان واحد تجاری رزت سوالاتی در میان شهروندان در خصوص قیمت و نحوه مشارکت مطرح شده است که در این گزارش به این سئوالات پاسخ داده می شود.

بر اساس اعلام مدیریت پروژه نزدیک به 1000 واحد از این پروژه واگذار می شود که بر اساس پیش بینی ها طی 42 ماه آماده واگذاری خواهد بود.

فروش این واحدها قطعی است و در زمان تحویل واحدها افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت. این امکان نیز برای شهروندان فراهم آمده است که در صورت انصراف پس از سه ماه 22/5 درصد مشارکتی خود را دریافت نماید.

فاز اول این پروژه نیز که امکان فروش آن فراهم آمده است ظرف یکسال آینده به بهره برداری می رسد. فاز دوم پروژه که هم اکنون مراحل پیش فروش واحدهای آن آغاز شده ظرف 36 ماه و با تلورانس 6 ماهه به خریداران واگذار خواهد شد.

متراژ این واحدها از 24 متر به بالا خواهد بود و با افزایش متراژ مبلغ هر مترمربع را کاهش خواهد داد. بر این اساس متراژهای زیر 35 متر به قیمت هر مترمربع 12 میلیون تومان در طبقات غیر هم کف و 13/5 میلیون تومان در طبقه هم کف و متراژهای بالای 150 متر به قیمت هر مترمربع 9/5 میلیون تومان در طبقات غیر هم کف و 11 میلیون تومان در طبقه هم کف به فروش می رسد.

براساس اعلام مدیریت پروژه 10 درصد کل مبلغ پروژه در زمان تحویل و 5 درصد نیز در زمان امضای سند از سوی خریدار پرداخت خواهد شد. اقساط پیش بینی شده برای تمامی واحدها نیز 48 ماه می باشد. همچنین 2 تا 5 درصد تخفیف نیز برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش کل مبلغ پیش بینی شده برای اجرای این پروژه 3 هزار میلیارد ریال است که به صورت مشارکتی با سهم 38 درصدی برای شهرداری و 62 درصدی برای شرکت پرتو شهر در حال اجراست. فاز اول این پروژه نیز دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد. دو طبقه آخر این پروژه شامل شهربازی سرپوشیده و سالن سینما و همایش می باشد.

این پروژه در 9 طبقه و به مساحت 180 هزار مترمربع و به سبک پاساژهای ترکیه و دبی در دست اجرا ست.



Print
1451 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان