• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

گلکاری و فضا سازی شهری تداوم دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

گلکاری و فضا سازی شهری تداوم دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  بهمن تمجیدی عنوان کرد: همه مسئولین،  کارشناسان و کارگران سازمان سیما و منظر در تلاش هستند شهر ارومیه را با گلکاری و فضا سازی شهری بیش از پیش زیبا و با طراوت برای مردم به ارمغان بیاروند.
وی با ابراز تاسف از وجود ویروس کرونا و شرایط بوجود آمده افزود: امیدواریم هر چه سریعتر به لطف پروردگار سایه منحوس ویروس کرونا از کشور کم شده و اعمال محدودیت در شهر ارومیه و دیگر شهرهای کشور برداشته شود و  شهروندان مثل همیشه از زیباییهای فضاهای سبز بهره مند شوند.
به گفته تمجیدی قطعا در این شرایط فضاهای سبز باعث ایجاد روحیه شادابی و آرامش در بین شهروندان است ولی بخاطر شرایط قرمز کرونایی و در راستای پروتکل های بهداشتی و در پی تشدید وضعیت شیوع کرونا و  دستور ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا  مجبور به مسدود نمودن  پارکها برای جلوگیری از تجمع  شده ایم که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه سریعتر به شرایط قبل بازگشته و شهروندان بتوانند از فضای زیبا و بهاری پارکها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه کارگران و سبزبانان زحمت کش مشغول کاشت گل و نهال هستند، تصریح کرد : نهضت کاشت گل در مناطق پنجگانه ارومیه ادامه دارد .
رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به روزه داران یاد آور شد: برای معنوی تر کردن حال و هوای شهر و همراهی با مومنین روزه دار بنرهای تبریک فرارسیدن ماه مبارک در سطح شهر نصب شده و علاوه بر نصب المان های مرتبط با ماه رمضان، فضاسازی شهری نیز انجام شده است .
وی  گفت: میادین و تقاطع های غیر همسطح در شهر ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آذین بندی شده و المان های ویژه این ماه مبارک در سطح شهر نصب شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد که همیار فضای سبز بوده و در نگهداری این فضاهای زیبا که حاصل زحمات زحمت کشان شهرداری ارومیه می باشد با این سازمان همکاری نمایند.

Print
415 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان