• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۱۵۳۰برای تماس جهت حمل متوفی با آمبولانس های باغ رضوان راه اندازی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۱۵۳۰برای تماس جهت حمل متوفی با آمبولانس های باغ رضوان راه اندازی شد

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مومن با اشاره به راه اندازی شماره تماس ۱۵۳۰ در باغ رضوان، بیان کرد: با راه اندازی این شماره تماس، دفتر آمبولانس‌های داخل شهر و خارج شهر در این سازمان ساماندهی شد.

وی افزود: عدم نظارت دقیق بر عملکرد آمبولانس ها و اخذ مبالغ هنگفت از طرف رانندگان بخش خصوصی که در گذشته نارضایتی شهروندان را باعث شده با راه اندازی شماره تماس ۱۵۳۰ ساماندهی شد.

حجت الاسلام والمسلمین مومن با اشاره به هزینه های حمل متوفی با آمبولانس های مستقر در باغ رضوان، اظهار کرد:  هزینه های حمل متوقی و خدمات رسانی به اموات در دفترچه جدید تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری ارومیه مشخص شده است.

به گفته وی تمامی هزینه های مربوطه نیز توسط پذیرش سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه اخذ می شود و هیچ راننده ای حق گرفتن هیچ گونه مبالغی ازصاحبان متوفی را ندارد و از شهروندان درخواست می شود  که با پرسنل این سازمان همکاری های لازم را داشته باشند تا عزیران فوت شده خودشان جهت حمل به باغ رضوان فقط با آمبولانس های کد دار و تحت نظارت این سازمان  اقدام شود.

 

 

Print
715 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان