• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۳۵۰ نفر از پرسنل سازمان مدیریت پسماند در قالب "پاکبان محرم" در سطح شهر فعالیت می کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۳۵۰ نفر از پرسنل سازمان مدیریت پسماند در قالب "پاکبان محرم" در سطح شهر فعالیت می کنند

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین مرندی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورا به عزاداران حسینی اظهار کرد: پاکبانان سازمان مدیریت پسماند در تمام مناسبت‌ها و مراسمات خالصانه در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند.
وی گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کشور و قرار گرفتن در وضعیت کرونایی پاکبانان سازمان مدیریت پسماند در قالب پاکبانان محرم جهت خدمت رسانی به عزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
به گفته معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه پک‌های ویژه شامل دستکش، ماسک، کاور ویژه و سربند اباعبدالله الحسین در اختیار ۳۵۰ نفر از پاکبانان ارومیه قرار گرفته و با برتن داشتن این کاور ویژه اقدام به پاکسازی محوطه هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی می‌کنند.
وی در این روزهای معنوی از تمام شهروندان فهیم ارومیه درخواست کرد که حواسشان بیشتر به پاکبانان شهرمان باشد و در پاک نگهداشتن شهر ما را یاری کنند.
مرندی  خاطر نشان کرد: از انداختن ماسک و ریختن لیوان‌ها و ظروف یکبار مصرف در سطح شهر و معابر اجتناب شود چرا که به خاطر داشته باشیم پاکبانان شهرمان این روزها علاوه بر انجام وظایف روزانه خود در بین هیئت‌های عزاداری نیز فعالیت می‌کنند تا شهری پاکیزه داشته باشیم.

Print
189 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان