• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۴۵ کانال اصلی و فرعی شهر ارومیه لایروبی شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۴۵ کانال اصلی و فرعی شهر ارومیه لایروبی شد

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، هادی بصاری با اشاره به اینکه در فصل بهار و تابستان تمامی کانال‌های سطح شهر ارومیه لایروبی شده، اظهار کرد:لایروبی کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت انجام شده است.
وی افزود: در سال‌های اخیر لایروبی متداوم کانال‌های سطح شهر پیش از فصل بارش‌ها سبب شده تا میزان آبگرفتگی‌ها به شدت کاهش یابد.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در سطح شهر ارومیه ۴۵ کانال اصلی وجود دارد که به صورت کامل و با هدف پیشگیری از آبگرفتگی‌ها لایروبی و نقاط حساس شهر نیز شناسایی و بررسی شده است.
بصاری تصریح کرد: هماهنگی‌ها با معاونین خدمات شهری مناطق انجام گرفته است و امید داریم که بارش‌های امسال را با کمترین مشکل بگذرانیم.
وی یادآور شد: در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.
بصاری ادامه داد: متاسفانه در برخی نواحی شهر علیرغم لایروبی کانال‌ها و جوب‌ها به سبب عدم توجه و رعایت شهروندان و ریختن نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های خود سبب گرفتگی مسیر کانال‌ها شده‌اند و ناگزیر لایروبی چندین باره صورت گرفته است.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: پرسنل سازمان این روزها علاوه بر انجام وظیفه خود یعنی پاکسازی و نظافت در امر ضدعفونی شهر نیز در حال فعالیت هستند و این موضوع حجم کارشان را چندین برابر کرده ، در این راستا از شهروندان خواهشمندیم در ایام فعلی بیش از پیش در نظافت و تمیز نگه داشتن شهر مشارکت داشته باشند تا بار اضافی‌ بر دوش پاکبانان سنگینی نکند.

Print
563 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان