• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۵۰ هزار کیسه زباله در خروجی‌های ۹گانه سطح شهر ارومیه توزیع می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۵۰ هزار کیسه زباله در خروجی‌های ۹گانه سطح شهر ارومیه توزیع می شود

به مناسبت روز ۱۳ فروردین؛

 به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، هادی بصاری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این باره گفت: همزمان با ۱۳فروردین، ۵۰ هزار کیسه زباله در ۹ خروجی سطح شهر با هدف فرهنگسازی و کاهش آسیب‌ها به محیط زیست در روز طبیعت توزیع می شود.

 

 وی افزود: این کیسه ها در ایستگاه‌‌هایی که به همین منظور در ۹ خروجی شهر تعبیه شده توزیع می شود که بر روی کیسه‌ها مسابقه‌ پیامکی جهت آشنایی شهروندان با مقوله‌های پسماند طراحی و درج شده است.

 

به گفته وی حفظ و نگهداری از طبیعت وظیفه همگان است و روز طبیعت یکی از آیین‌های اصیل کشورمان است که متاسفانه با برجاگذشتن زباله در دامان طبیعت به جای گرامیداشت طبیعت به آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: همچنین سازمان ماشین‌آلاتی را نیز در همان ۹ خروجی شهر تعبیه کرده که شهروندان می‌توانند به هنگام بازگشت از طبیعت زباله‌های خود را تحویل دهند.

 

وی ابراز امیدوار کرد که با مشارکت شهروندان بتوانیم در راستای کاهش و جمع‌آوری به موقع زباله‌ها و عدم جاگذاشتن زباله‌ها در طبیعت قدمی برداریم و حافظ محیط زیست باشیم.

 

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اسامی برندگان بعد از قرعه‌کشی از طریق ارسال پیامک اعلام می‌شود.

 

 

Print
284 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان