• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۵۷ فقره وام ۵۰۰میلیون ریالی به رانندگان تاکسی های فرسوده شهری اعطاء می شود/فعالیت ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۵۷ فقره وام ۵۰۰میلیون ریالی به رانندگان تاکسی های فرسوده شهری اعطاء می شود/فعالیت ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ناصر سعید آبادی با بیان این که در آذرماه سال گذشته از طریق اتحادیه تاکسیرانی های سراسر کشور سهمیه وام ۵۰۰ میلیون ریالی به تعداد ۵۷ فقره جهت کمک به  نوسازی تاکسی های شهری  به ارومیه اختصاص داده شده بود، اظهار کرد: 
متاسفانه در روند پیگیری این تسهیلات مشکلاتی از طریق بانک ایجاد  و عدم پیگیری های مکرر منجر به بایکوت شدن این تسهیلات شد.
 وی ابراز کرد:  جهت رفاه حال رانندگان تاکسی با پیگیری های مجدد،  این تسهیلات  در دستور کار قرار گرفت.
 سعید آبادی  ادامه داد:  تمام مشکلات موجود رفع شده و از روز شنبه آینده،  ۵۷ دستگاه تاکسی مدل پایین جهت اخذ وام به پست بانک معرفی می شوند.
وی اولویت را با مالکین  تاکسی های شهری مدل پایین که قبلا در سامانه نوسازی جهت تبدیل به احسن و اخذ وام ثبت نام کرده اند، دانست.
سعید آبادی خاطر نشان کرد:  در تلاشیم مجوز 200 فقره سهمیه تسهیلات دیگر برای امسال اخذ تا رانندگان با بهره مندی از این تسهیلات قدرت مالی برای تعویض تاکسی فرسوده خود را داشته باشند.
وی بازپرداخت این تسهیلات را پنج ساله عنوان کرد و گفت:  در حال حاضر در حدود یک هزار دستگاه تاکسی فرسوده در ارومیه مشغول جابه جایی مسافران درون شهری است. 
به گفته رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با برنامه ریزی مدون که به صورت کشوری در راستای تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده انجام گرفته، با اولویت و به تدریج خودروهای فرسوده نوسازی شده تا رانندگان  با در اختیار داشتن این وام و مابقی آورده خود قدرت خرید تاکسی جدید را داشته باشند.

Print
246 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان