• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

۹۰۰ پاکبان و ۱۴۰ دستگاه خودرو برای برف زمستان در آماده باش کامل است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

۹۰۰ پاکبان و ۱۴۰ دستگاه خودرو برای برف زمستان در آماده باش کامل است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی بیان کرد: ۹۰۰ پاکبان و ۱۴۰ دستگاه خودرو برای برف زمستان در آماده باش کامل است و به صورت شبانه‌روزی جهت بازگشایی معابر فعالیت می‌کنند.
وی  با تاکید بر اینکه همکاری شهروندان عامل موثر در موفقیت عملیات‌های زمستان است؛ گفت: از جمله اقدامات شهروندان در هنگام بارش برف می‌توان به توجه ویژه به گزارشات هواشناسی و اخطاریه‌ها، استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی، همکاری با ماشین‌آلات و پرسنل ستاد مدیریت زمستانی شهرداری جهت رفع آب‌گرفتگی‌ها، اجتناب از قرار دادن هرگونه شیء یا کالا و یا تخلیه ضایعات و نخاله‌ها و وسایل مازاد در داخل کانال‌ها اشاره کرد.
یوسفی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.
وی گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۹۰۰ پاکبان سازمان و ۱۴۰ خودرو فعالیت می‌کنند.
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.
وی گفت:  شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

Print
326 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان