• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 استاندار آذربايجان غربي: ملت بزرگ ايران مصمم تر از هميشه راه شهداي هسته اي را ادامه مي‌دهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استاندار آذربايجان غربي: ملت بزرگ ايران مصمم تر از هميشه راه شهداي هسته اي را ادامه مي‌دهند

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس سعادت در اين همايش كه معاون سياسي و امنيتي استاندار، فرماندار ، شهردار اروميه و جمعي از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران نيز در آن حضور داشتند، افزود: دانشمندان هسته اي ايران اسلامي با تكيه بر ايمان، خودباوري و اعتماد به نفس توانستند به رفيع ترين قله هاي علم و دانش در زمينه علوم هسته اي دست يابند و انحصارگرايي را در اين علوم بشكنند.

وي ادامه داد: امروز دانشمندان هسته اي كشور ادامه دهنده راه شهداء هستند و با تاسي از سيره و مكتب ائمه اطهار(ع)، عزت، افتخار، سربلندي و اقتدار را براي ميهن اسلامي به ارمغان آورده اند.

استاندار آذربايجان غربي با اشاره به ترور دانشمندان هسته اي كشور به دست ايادي استكبار و مخالفان نظام مقدس اسلامي نيز گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامي بايد بدانند كه با اين توطئه ها و تهديدات نمي توانند مانع پيشرفت و ترقي ملت بزرگ ايران اسلامي شوند بلكه ملت ايران مصمم تر از قبل در راه اعتلاي ايران اسلامي حركت مي‌كنند.

سعادت اضافه نمود: پيروزي خون بر شمشير بعنوان فلسفه قيام عاشورا و حركت امام حسين(ع)، همواره الگو و الهام بخش انقلاب اسلامي و ملت ايران بوده و امروز نيز پس از گذشت بيش از سه دهه از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، همين شعار و اعتقاد در ميان ملت موج مي‌زند.

وي همچنين به شعار سال 93 اشاره نمود و افزود: در سال 93 نيز علي رغم وجود تمامي مسائل و مشكلات، سعي خواهيم كرد با پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتي و با تكيه بر عزم ملي و مديريت جهادي، موانع و مشكلات را از سر راه برداريم؛ چنانكه اين ملت، ايستادگي و مقاومت خود را در شرايط سخت تري مانند دوران دفاع مقدس به اثبات رسانده است.

استاندار آذربايجان غربي، تربيت نيروهاي ارزشمند و انقلابي را از بزرگترين سرمايه هاي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: شهداي والامقام با شهادت خود، درس ايثار ،فداكاري و مقاومت را به ملت ايران آموختند و فرهنگي را در جامعه بنيان نهادند كه هيچگاه تمام شدني نيست.

سعادت خاطرنشان نمود: علي رغم اعمال تحريم هاي دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامي عليه ملت ايران، به بركت خون شهداء، امروز شاهد دستيابي دانشمندان ايران اسلامي به علوم و تكنولوژي هاي برتر دنيا هستيم.

وي تشكيل حكومت اسلامي و برقراري نظام جمهوري اسلامي را از نعمات خداوند متعال دانست و گفت: در نظام جمهوري اسلامي برخلاف حكومت هاي قبلي، جوانان و دانشمندان داراي ارزش و جايگاه برجسته اي هستند و زمينه فعاليت و نوآوري براي آنان در اين نظام فراهم است.

استاندار آذربايجان غربي به برخي ديگر از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در استان اشاره كرد و افزود: به بركت اين نظام الهي، امروز شاهد تربيت و فعاليت بيش از دو هزار نفر در موسسات قرآني استان هستيم بطوريكه هر يك از اين جوانان امروز الگويي براي جهانيان هستند.

سعادت با بيان اينكه شهداء نشان دادند كه بمب هسته اي و موشك مايه برتري نيست، ادامه داد: امروز در دنيا هر كشوري كه نيروي انساني متخصص و متعهد دارد جزو كشورهاي برتر دنيا به شمار مي‌رود و امروز به حول و قوه الهي اين مساله در ايران اسلامي نمود عيني دارد.

وي در پايان خاطرنشان نمود: اميدواريم همه ما با الگوگيري از مكتب شهداء و با عزم ملي و همگاني بتوانيم در جهت تحقق آرمان هاي شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبري گام هاي استواري برداريم.

گفتني است در پايان اين همايش، استاندار آذربايجان غربي با اهداي لوح و هدايايي، از خانواده معظم شهيد "داريوش رضايي نژاد" از شهداي هسته اي كشور، تجليل نمود.

Print
1067 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان